تبیین ابعاد مختلف حماسه نهم از نسل جوان / پاسخ ایران به تهدیدات دشمن قاطع و قاطع است

ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794562

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار و برخی موضوعات روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد و ائمه جمعه در موضوعات روز مطالبی را مطرح کردند:

ابعاد مختلف حماسه 9 دی را برای نسل جوان توضیح دهید

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: حماسه 9 دی باید در بین دانش آموزان به درستی خوانده شود تا این نسل جوان همواره از روند آگاهی و آگاهی ملت آگاه باشند. صحنه.

وی ادامه داد: حضور مردم جان باخته جمهوری اسلامی ایران در لحظات حساس و برانگیختن ثبت اقتدار درخشان در جنگ این مردم که همه نقشه های دشمن را خنثی می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم با حضور خود خط بطلان بر نقشه های دشمنان کشیدند و با مشت محکمی به یاوه گویی ها زدند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: باید توجه داشت که رهبری آگاهانه و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری همیشه و در همه حال راهنمای مردم و مسئولان کشور است.

وی تاکید کرد: وظیفه ملت ایران پیروی از رهبر و پیروی از رهبری او برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

وی گفت: گاهی شاهد انسداد خیابان ها هستیم و این امر روند حرکت اجتماعی را مختل کرده و باعث ناراحتی شده است که باید از سوی مسئولان رسیدگی شود.

پاسخ ایران به تهدیدات دشمن قاطع و قاطع خواهد بود

حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: رژیم صهیونیستی می داند که اگر کوچکترین اشتباهی مرتکب شود با پاسخ قاطع و قاطع ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: رژیم صهیونیستی باید جنگ 22 روزه و 33 روزه را به خاطر داشته باشد که به خاطر جانفشانی های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نمی تواند در جبهه مقاومتی که بر ضد رژیم صهیونیستی قیام کرده است جان سالم به در ببرد. .

وی با بیان اینکه مقاومت در هر صورت پیروز است، گفت: مکتب ما و مقاومت از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت(ع) است و شکست خوردن فایده ای ندارد. “

گل حسینی با اعلام اینکه هر بسیجی و هر انقلابی در ایران اسلامی بمب اتم در برابر دشمنان این نظام اسلامی است، تصریح کرد: در خلیج فارس و دریای عمان نیز زاویه این قدرت و توانمندی ها را به نمایش گذاشتند. ایران اسلامی

امام جمعه موقت میاندوآب در ادامه به رویکرد دوگانه رسانه ای امپراتوری رسانه ای در مواجهه با مسائل مختلف اشاره کرد و افزود: این چیزی نمی گوید.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه به سالروز حماسه نهم دی اشاره کرد و تصریح کرد: حماسه نهم دی مظهر بصیرت مردم و میثاق امت با ولایت است.

گل حسینی افزود: مردم در نهم دی ماه سال 88 طومار قیام 88 و یاغی ها را بستند و بصیرت، بیداری، هوشیاری و اطاعت از دستورات ولایت را به دشمن نشان دادند.

امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه باید همیشه هوشیار، فهیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم، گفت: راه سعادت ما پیروی از ولایت است و بدانیم که باید همیشه از حریم ولایت و خون دفاع کنیم. از شهدا .

بازدارندگی فعال ایران در حال حاضر در بالاترین سطح خود قرار دارد

امام جمعه پلدشت در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هشدار قاطع ایران نسبت به اغتشاشات رژیم صهیونیستی و رزمایش هفدهم رسول اکرم (ص) گفت: اقتصاد رسوایی ها و ناکامی های سلطه طلبانه خود را نداشته است. حالا اگر بخواهد در این شرایط قدرتمندترین کشور منطقه را به جنگ تهدید کند، این یک شوخی است، بنابراین واشنگتن تهدیدات خود را علیه ایران در تل آویو بیان می کند تا آنها را معتبر نسازد، نمی کند. مذاکرات موجود را بیش از حد متشنج کنید تا از عواقب احتمالی اقدام نظامی ایران جلوگیری کنید.

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی افزود: انتخاب سواحل جنوبی خلیج فارس و شرکت سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان در این رزمایش که شامل اقدامات تهاجمی است، امید اعراب را خدشه دار می کند. سواحل جنوبی فارس به رژیم صهیونیستی تکیه کنند.»

طالبی با اشاره به اینکه تهدید حمله به ایران شوخی است، گفت: توان بازدارندگی فعال ایران در حال حاضر در بالاترین حد خود است و هر روز در حال افزایش و افزایش است و تعیین ایران در شرایط حساس برای دشمنان غیرقابل تصور است.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه حماسه 8 دی است. وی نیاز به توضیح جهادی دارد، افزود: انقلاب رنگی یا کودتای مخملی روش مدرن براندازی در شرایط جنگ نرم است. کودتای مخملی عمدتاً در چارچوب انتخابات صورت می گیرد. غربی ها از این روش مدرن برای سرنگونی دولت ها و دولت های مستقل، مردمی و غیرمتعهد و قدرت بخشیدن به جریان های طرفدار غرب از طریق انتخابات کنترل شده و کنترل شده استفاده می کنند.

حماسه 11 سپتامبر تمام محاسبات دشمنان خارجی و شورشیان داخلی را در هم شکست

امام جمعه چهاربرج در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حماسه 9 دی همه محاسبات و ارزیابی های دشمنان و فتنه گران خارجی را در هم شکست و حرکت انقلاب اسلامی را به سوی آرمان های خود تضمین کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تقویت کرد.

حجت الاسلام عسگر جلالی گفت: حماسه 9 دی، روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دین، بصیرت، دشمنی، وظیفه و اقدام به موقع مردم ایران اسلامی است. .

وی افزود: حماسه نهم دی به نماد بصیرت و شعور، وظیفه و مسئولیت، ولایتمداری و عشق به رهبری تبدیل شده است و مردم با این حماسه نشان داده اند که هرگز دست از آرمان های انقلاب و ولایت بر نمی دارند. “

جلالی با بیان اینکه حماسه نهم دی ضامن حرکت انقلاب اسلامی به سمت آرمان ها و استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: مجموعه استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی را نخواهند خورد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در حال جنگ نرم با امپراتوری رسانه ای و تبلیغات رسانه ای علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند. «تحریف حقایق» راهبرد اصلی دشمن است که باید در مقابل این جنگ تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان مردم هوشیار بود و به عنوان اولین و ریشه دارترین جهاد جوانان در گام دوم انقلاب امید آفرینی کرد. .

امام جمعه چهاربرج افزود: رژیم صهیونیستی و متحدانش باید بدانند که هرگونه تحرکی از سوی آنها علیه ایران و تاسیسات هسته ای ایران با پاسخ تکان دهنده و پشیمان کننده سربازان امام زمان (عج) مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید