دشمن از گسترش انقلاب اسلامی در جهان خشمگین است/ حماسه نهم ثابت کرد که دشمن توان مقابله با مردم را ندارد.


ساعت: 13:05
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920718

سید محمد حسینی 18 آذر را حماسه ای بزرگ برای مردم سراسر ایران دانست و گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود به ناآرامی ها پایان دادند تا دشمنان داخلی و خارجی متوجه شوند که نمی توانند با این ملت مقابله کنند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش را آرمان، پیش از ظهر امروز سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار 18 دی در کرمان با اشاره به اینکه فتنه 88 به بهانه انتخابات آغاز شد اما هدف آن بود. اصل نظام و گفت: اگر نگاه کنید اگر به قرن گذشته در تاریخ کشور نگاه کنید، می بینیم که ایران هیچ وقت مستعمره نبود، بلکه دشمنان جولان دادند و مزدوران بر سرنوشت مردم حکومت کردند. . قیام‌های مردمی هر از گاهی جنبش‌های اعتراضی داشتند، اما همچنان سرکوب می‌شدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: منافع ایران همیشه توسط غربی ها به تاراج رفته است اما بعد از 22 بهمن 57; پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمده است که تغییراتی را در دنیا و حتی زندگی شخصی آمریکا ایجاد کرده است و از این رو آثار مبارزه با امپریالیسم در حال آشکار شدن است، بنابراین برای دشمن طبیعی است. خشمگین بودن، زیرا اقتدار نظام اسلامی در عرصه منطقه ای و جهانی تأثیر ویژه ای دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می کند مردم ایران را ناامید کند، تصریح کرد: دشمنان در اغتشاش اخیر به بهانه مرگ یک زن مردم را تحریک کردند اما در واقع هدف آنها انتقام گیری و تجزیه ایران بود.

وی ادامه داد: در سال 1387 عده ای جاه طلب که سال ها پشت میز انقلاب بودند، منافع ملی را نادیده گرفتند و به کشور لطمه زدند، اما با درایت و روشنگری رهبر انقلاب و بصیرت مردم، دست به کار شدند. برچیده شدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تاریخچه قتل ها و جنایات دهه شصت منافقین باید برای جوانان تبیین شود تا دشمن ذهن جوانان را تسخیر نکند، گفت: بزرگداشت 18 آذر نیز چنین فلسفه ای دارد.

حسینی تصریح کرد: اینها کسانی هستند که برای نظام و کشور ایستادند، همان پاسدارانی که در این اغتشاشات به جرم دفاع از مردم و نظام به ناحق کشته شدند.

وی تصریح کرد: در فتنه اخیر دشمنان و تکفیری ها دانش آموزان، مردان، زنان، کودکان و سالمندان را کشتند و به دروغ نظام را مقصر دانستند. افراد آموزش دیده با برنامه از پیش تعیین شده فکر می کردند که می خواهند کار نظام را تمام کنند، اما نمی دانستند که ملت ایران بسیاری از این حوادث را دیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، دشمنان می خواستند به جنبش جهادی که در کشور ایجاد شده بود حمله کنند زیرا همگرایی قوا ایجاد شده و همه در خدمت مردم هستند و در راس آن رئیس جمهور وجود دارد. یک روحیه انقلابی

حسینی ادامه داد: دشمن وقتی این موارد را می بیند می خواهد جلوی این حرکت جهادی را بگیرد چرا که اگر وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود رضایت عمومی بیشتر می شود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و ساز در کشور جشن نیست، گفت: در 8 سال گذشته خدمات رسانی به خوبی انجام نمی شد، در واقع کم کاری و معطلی بود اما اکنون مسئولان کم کاری را جبران می کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به اقدامات اخیر دولت اشاره کرد و گفت: در دو سه ماه اخیر همه پروژه ها اجرا شده است. فروش نفت بهبود یافته، درآمد ارزی قابل توجه است، آبرسانی به مناطق مختلف کشور، احداث خط ریلی زاهدان به هش، تقویت نیروگاه ها در 5 استان، کارهای اساسی و اساسی در دانش در حال انجام است. شرکت های مستقر، ژنا تراپی برای درمان سرطان خون، پرتاب موشک، ماهواره و غیره. نشانه هایی از تلاش دولت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید