آگاه سازی راه مقابله با توطئه دشمن است/ حماسه 18 دی بازآفرینی سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی بود.


ساعت: 12:49
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920535

سجادی فر گفت: نقش اصلی رهبر فرزانه انقلاب و بصیران و مردم عاشورای ایران اسلامی دو عامل اصلی شکست و خاموشی آتش فتنه 88 بودند که اصلی ترین راه جلوگیری از اغتشاشات مختلط در جامعه برای افزایش آگاهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; هاشم سجادی فر، کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه علوم پزشکی و اسلامی تربت جام در مراسم سالگرد حماسه 18 آذر با بیان اینکه عامل اصلی خنثی سازی توطئه های دشمنان در فتنه مختلط، بصیرت افزایی در جامعه است، گفت: در این فتنه، بصیرت افزایی در جامعه وجود دارد. در گفتگو با صبح توس؛ وی تصریح کرد: نقش اصلی رهبر فرزانه انقلاب و بصیران و مردم عاشورای ایران اسلامی دو عامل اصلی شکست و خاموشی آتش فتنه 88 بودند که اصلی ترین راه جلوگیری از اغتشاشات مختلط در جامعه بود. افزایش آگاهی است.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم در مقابل اغتشاشات و توطئه های دشمن پیروز شویم باید هوشیار باشیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که با رهبری حکیمانه ایشان در این سال ها در نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی و با قدرت پیشرفت کرده اند. از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و دشمن از فعالیت خود نتیجه ای نگیرد.

کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه پزشکی و علوم اسلامی تربت جام گفت: حماسه نهم بازآفرینی سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری حماسه نهم دارای نکات برجسته ای از جمله «اقدام به موقع» است. «شکستن اتحاد پیچیده دشمن»، «هیجانات ناشی از قیام های انقلابی»، «شکست تئوری های غربی» و «آشکار شدن ارتباط دشمنان خارجی با برخی عناصر داخلی».

سجادی فر خاطرنشان کرد: «جنگ ترکیبی و شناختی» راهبرد امروز جبهه استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی است و دشمن با جنگ شناختی و ادراکی به دنبال تأثیرگذاری بر بنیان های ذهنی و شناختی جامعه ماست و این بیشترین است. راهبرد مهم مقابله با «جنگ ترکیبی و شناختی» دشمن، روشنگری جامعه و در رأس آن «جهاد تبیینی و روشنگرانه» است.

وی در پایان گفت: مردم انقلابی در حماسه 18 دی با هوشیاری لحظه ای و اقدامات به موقع خود در استان مرکزی و بینش دینی گام بلندی در خنثی سازی قیام های دشمن برداشته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید