مردم ایران اسلامی حماسه ای را بازآفرینی کردند/ پیام هشدار دهه 80 به دشمنان


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908532

راهپیمایی استکبار روز گذشته 22 آبان با حضور باشکوه مردم ایران اسلامی برگزار شد و مردم مظاهر بسیاری از وحدت، وحدت و حاکمیت را به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، با وجود آشفتگی ها و تلاش های دشمنان، هر سال و هر بار که شاهد خنثی شدن توطئه ها علیه نظام و این بار در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، ریشه درخت تنومند انقلاب اسلامی قوی تر می شود. تسخیر لانه جاسوسی ملت ایران حماسه شدند.

با اینکه حدود 40 روز است که مدعیان به اصطلاح سرنگونی حکومت دست به دروغ های پی درپی زده و سعی در تعبیر خواب آشفته خود دارند، اما لطف خداوند، درایت رهبر انقلاب، شجاعت و بصیرت مردم روستا، مهر معتبری بر تلاش بیهوده آنان است.

خلق باشکوه حماسه 22 آبان به ویژه با حضور غافلگیرکننده دانشجویان انقلابی پیام رهبر انقلاب و ایستادگی در پای ولایت فقیه را به جهانیان رساند که یادآور مستقیم آهنگ سلام فرمانده.


حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 نوامبر جهان را شوکه کرد

خجت سلام سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار مرصاد گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان دنیا را شوکه کرد که با وجود این اغتشاشات، مشکلات اقتصادی و تحریم ها مردم پشت سر انقلاب هستند.

وی افزود: در راهپیمایی 22 آبان از اقشار مختلف، پیر، جوان، اداری و غیر اداری شرکت کردند تا به جهانیان اعلام کنند که پشت سر نظام، ولایت و انقلاب ایستاده اند و از تبلیغات هراسی ندارند. و فضای رسانه ای غرب .


5c7f257e 0c6a 4b07 90df 0e6b0a50ee40 خبر خاکستری

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر دشمنان جرات داشته باشند تصاویری را که صدا و سیما و رسانه ها از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پخش می کنند به نمایش بگذارند، مخالفان بدانند که این نظام براندازی نیست. .

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران قوی تر از گذشته، رو به جلو و رو به جلو است و بر این معکوس ها و بحران های کنونی فائق خواهد آمد.

وی افزود: در طول 40 سال انقلاب شاهد چالش های زیادی بوده ایم و در آینده نیز با مشکلاتی مواجه خواهیم شد اما جمهوری اسلامی ایران با غلبه بر همه این مشکلات به ساحل امن امنیت، آسایش و رفاه خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید