دشمن از گسترش انقلاب اسلامی در جهان خشمگین است/ حماسه 18 آذر ثابت کرد که دشمن توان مقابله با مردم را ندارد.


ساعت: 14:24
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920773

معاون امور مجلس ریاست جمهوری 18 آذر را حماسه ای بزرگ برای مردم سراسر ایران دانست و گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود به ناآرامی ها پایان دادند تا دشمنان داخلی و خارجی متوجه شوند که نمی توانند مقابله کنند. این ملت.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار 18 دی با اشاره به اینکه فتنه 88 به بهانه انتخابات آغاز شد اما هدف آن اصل نظام بود، اظهار داشت: اگر به قرن گذشته نگاه کنیم. در تاریخ کشور خواهیم دید که ایران هیچگاه مستعمره نبوده است، اما دشمنان فشار آورده و مزدوران را بر سرنوشت مردم حاکم کرده اند. گاهی قیام های مردمی جنبش های اعتراضی داشت، اما همچنان سرکوب می شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: منافع ایران همیشه توسط غربی ها به تاراج رفته است اما بعد از 22 بهمن 57; پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته شد و تحولی در جهان و حتی زندگی شخصی آمریکا ایجاد کرد. بنابراین، پیامدهای مبارزه با امپریالیسم آشکار می شود; بنابراین خشم دشمن امری طبیعی است زیرا قدرت نمایی نظام اسلامی این روزها در عرصه منطقه ای و جهانی جلوه خاصی دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می کند مردم ایران را ناامید کند، تصریح کرد: دشمنان در اغتشاش اخیر به بهانه مرگ یک زن مردم را تحریک کردند اما در واقع هدفشان تجزیه و تجزیه ایران بود.

وی ادامه داد: در سال 1387 عده ای جاه طلب که سال ها بر سر میز انقلاب نشسته بودند، منافع ملی را نادیده گرفتند و به کشور لطمه زدند، اما با درایت و بصیرت رهبر انقلاب و بصیرت مردم، تدبیر خود را در دستور کار قرار دادند. برچیده شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تاریخ قتل ها و جنایات دهه شصت منافقین باید برای جوانان تبیین شود تا دشمن ذهن جوانان را تسخیر نکند، گفت: برگزاری 18 آذر نیز چنین فلسفه ای دارد.

حسینی تصریح کرد: اینها کسانی هستند که برای دفاع از نظام و کشور ایستادند، مدافعان امنیت هستند که در این اغتشاشات به جرم دفاع از مردم و نظام مظلوم واقع شدند و کشته شدند.

وی تصریح کرد: در فتنه اخیر دشمنان و تکفیری ها دانش آموزان، زنان، مردان، کودکان و سالمندان را به خاک و خون کشیده و با تقلب نظام را مقصر این مشکلات دانستند. افراد آموزش دیده با برنامه از پیش تعیین شده فکر می کردند که می خواهند کار نظام را تمام کنند، اما نمی دانستند که ملت ایران بسیاری از این حوادث را دیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند; دشمنان می خواستند به نهضت جهادی که در کشور ایجاد شده بود حمله کنند زیرا همگرایی نیروها برقرار بود و همه در خدمت مردم بودند و رئیس جمهور با روحیه انقلابی در راس آن قرار داشت.

حسینی ادامه داد: دشمن وقتی این چیزها را می بیند می خواهد جلوی این حرکت جهادی را بگیرد چرا که اگر وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود رضایت عمومی بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید