حماسه روز نهم; کشور را در برابر تهدیدات دشمن داخلی و خارجی بیمه کرد


ساعت: 13:09
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920721

جوکار گفت: در حماسه 18 آذر، اطاعت همراه با بصیرت، خودآگاهی و احساس مسئولیت از سوی مردم مؤمن و خداجو بود که انقلاب را در برابر حوادث خطرناک و تهدیدات داخلی و خارجی بیمه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس کمیسیون کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح زاگرس گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مزین به افتخارات بزرگی است که اکثر مردم برای حفظ ارزش های الهی از امام خود پیروی و اطاعت کردند. ” انها ساختند

محمدصالح جوکار با اشاره به اینکه حماسه 18 آذر و حضور انقلابی مردم ملت ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است، اظهار داشت: این حماسه 18 دی و حضور انقلابی مردم ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است. افزود: حماسه 18 دی ماه اطاعت توأم با بصیرت و خودآگاهی است و احساس مسئولیت از سوی مردم مؤمن و خداجو انقلاب را در برابر حوادث خطرناک و تهدیدات داخلی و خارجی بیمه می کند.

وی با اشاره به اینکه مردم بر اعتقادات و ارزش های دینی خود ایستادگی می کنند و جان خود را برای حفظ نظام جمهوری اسلامی که واجب است فدا می کنند، تصریح کرد: این حماسه نماد عزت، استقلال و درایت مردمی بود که باید آن را حفظ می کرد و اصول و آرمان های انقلاب اسلامی تثبیت شد و مردم ایران این روز بزرگ را در تاریخ به نام روز روشنگری جاودانه کردند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در خانه ملت ابراز کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 20 دی ماه نشان دادند که دشمنان خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب ترفندهای آنان را نمی خورند و با بصیرت خود. دارند، هرگز راه را گم نخواهند کرد سی و پیوسته با جهت ولایت هماهنگ هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید