بررسی پرونده شهدا در کمیسیون/حفاظت مقدس سالی دو بار برگزار شود


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904943

معاون بهداشت و پدافند بیولوژیک سپاه لرستان اعلام کرد؛

ملک آرا گفت: کمیسیون عالی پزشکی استان لرستان و بررسی 1600 پرونده مرتبط با فاقد مدارک بالینی ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سرهنگ عبدالوحید ملک آرا صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن بررسی پرونده شهدای دفاع مقدس با اشاره به برگزاری کمیسیون عالی پزشکی فاقدان مدارک سپاه گفت: مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس بسیار منتظر برگزاری این کمیسیون بوده اند که با ادامه این کمیسیون اجرایی می شود.

وی افزود: مردم در دوران دفاع مقدس با بازی در کنار رزمندگان صدمات زیادی متحمل شدند که برخی از آنها به دلیل نداشتن مدرک نتوانستند در کمیسیون عالی حضور پیدا کنند و با اقدامات بعدی همه افراد غیرمجاز پرونده برای “مدارک مفقود” در این کمیسیون تشکیل شد. حضور داشتند

معاون بهداشت و پدافند بیولوژیکی سپاه لرستان حضرت ابوالفضل (ع) گفت: کمیسیون عالی پزشکی سپاه با پیگیری های سپاه لرستان و با حضور چهار تیم پزشکی شامل 12 پزشک متخصص در صدد بررسی موارد رزمندگان دوران دفاع مقدس اعم از موارد اصل 87 و فاقد سند.

وی با اشاره به اینکه این کمیسیون سالی یک بار در استان لرستان برای حل معضل شهدا برگزار می شود، گفت: خدمت به شهدا در عرصه سلامت مانند جهاد در راه خداست.

ملک آرا ضمن قدردانی از حضور پزشکان متخصص در لرستان و برگزاری کمیسیون عالی پزشکی اظهار داشت: آرزوی آن است که این کمیسیون در سال دو بار برای حل موضوع ایثارگران برگزار شود.

سرهنگ دوم ایوب یوسفوند مسئول مرکز شهدای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در حاشیه این برنامه اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی و تکریم جامعه معظم ایثارگران و اعمال تبصره بند «الف» ماده. 87 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه این کار انجام شده است.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با سابقه حداقل شش ماهه که فاقد مدارک بالینی همزمان با وقوع حادثه هستند می توانند در کمیسیون های ابتدایی و بالاتر شرکت کنند و در صورت گواهی جانبازی بنیاد شهید موظف به تعیین درصد آنها است و در حال حاضر کمیسیون بالاتری با تعداد ما 1600 نفر تشکیل می دهد.

این کمیسیون از روز چهارشنبه 6 مهر آغاز و تا شنبه 9 مهر ادامه دارد.

رزمندگان و جانباختگان در دوران جنگ تحمیلی تمام جان، خانواده، فرزندان و جان خود را در خط اخلاص گذاشتند و از خاک کشور و انقلاب دفاع کردند تا اکنون به این مرحله برسیم و سر و امنیت بالایی داشته باشیم. در جهان. این عزیزان بدون درگیری در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر ظاهر شدند، اما به دلیل بالا بودن سن و نیاز به درمان، پرونده خود را جهت تایید جراحات به کمیسیون ارائه کردند.


f6cea5fe 5dd3 4454 8ed5 3a53558b127a خبر خاکستری


9597a89b a2c8 4372 8d40 5cd9660c9c80 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید