حرکت در راه شهدا در اولویت است/در کتابخانه های لرستان 30 هزار جلد کتاب حفاظت مقدس وجود دارد.


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895609

راستانه با اشاره به اینکه حرکت در راه شهدا در اولویت است، گفت: 30 هزار جلد کتاب حفاظت مقدس و شهدا در کتابخانه های لرستان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سید سجاد راستخانه ظهر امروز در مراسم ملی قصه مادر که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز گرد هم آمده ایم تا اولویت های خود را بیان کنیم، وظیفه ماست که از خانواده های عزیزان تجلیل کنیم. شهدا و ما باید در راه شهدا حرکت کنیم باید در اولویت باشد.

وی با اشاره به جهاد تباین افزود: باید برای ارتقای نقش مادران شهدا در تربیت ایثارگران تلاش شود هرچند تاکنون در حوزه کتاب، کتابخوانی و فرهنگ سازی کارهای جدی انجام شده است. انقلاب با اولویت معرفی شهدا.

مدیرکل نهاد کتابخانه های لرستان تصریح کرد: 30 هزار جلد کتاب در حوزه حراست در کتابخانه های استان اعم از وصیت نامه، زندگی نامه، شعر، تاریخ و نمایشنامه وجود دارد که همگی منابع مکتوب خوبی هستند.

راستخانه خاطرنشان کرد: تبیین مفاهیم انقلاب و برنامه های فرهنگی برای شهدا، سیره شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و مادران شهدا که چنین فرزندانی را تربیت کرده اند باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید