ضرورت ایجاد معاونت فناوری های نرم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / استفاده از تولیدات فاخر این رویداد رادیویی

ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781783

سومین رویداد تولید محتوا در استان کرمان در مراسم اختتامیه عنوان شد.

رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: اگر می خواهیم به رسالت انقلابی خود عمل کنیم باید در فضای مجازی حضور مناسب، به موقع و موثر داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; مراسم اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای سازمان بسیج فضای مجازی استان کرمان صبح امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، احمد علیرمزانی مدیرعامل مجتمع مس سرچشمه سازمان صدا و سیمای کرمان و چند تن از مسئولان استانی و تیم های شرکت کننده.

رنجبر کریمی با تشکر از حضور تیم های تولید محتوا در این مراسم گفت: امروز فضای مجازی ابزار موثری است که رسانه های قدرتمند آن را در تار و پود زندگی همگان تنیده اند.


توجه به رسالت انقلابی با حضور موثر در فضای مجازی

رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: اگر می خواهیم به رسالت انقلابی خود عمل کنیم باید در فضای مجازی حضور مناسب، به موقع و موثر داشته باشیم.

وی با اشاره به مطالب فوق گفت: این اتفاق با ایفای این نقش همخوانی دارد; این تولید محتوا باید با قدرت تولید شود و به موقع عمل کند تا از مزایای کامل آن بهره مند شود.

رنجبر کریمی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در برابر خون شهدا به رسالت خود به طور کامل عمل کنیم.

این رویدادها می توانند شروع خوبی برای تغییر نگاه شما به تولید محتوا باشند

حسین احمدی با بیان اینکه کل فضای کسب و کار به مرور زمان تغییر می کند، گفت: زمانی که روش های قبلی منسوخ شد باید با علم جدید دنیا همگام باشیم وگرنه محکوم به حذف هستیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه ادامه داد: در حوزه فرهنگی هم همینطور است. بسیاری از شرکت های بزرگ کنار رفتند و شرکت های جدیدی وارد بازار شدند.

وی بیان کرد: در تولید محتوا در دنیا، سهم کشور ما در تولید فضای مجازی زیر یک درصد است که زنگ خطری برای ماست.

احمدی گفت: رشد فضای مجازی طی سه چهار سال اخیر در فرهنگ و تجارت بسیار موثر بوده است.

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت: شایعات و مطالب جعلی به صورت هدفمند در فضای مجازی منتشر می شود و ما در این زمینه کار زیادی داریم و باید از قالب شعار و حرف خارج شویم و از این فضا حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: این اتفاقات می تواند شروع خوبی برای تغییر نگاه و نگرش به حوزه تولید محتوا باشد و از این رو باید کارگروهی در این راستا در استان تشکیل شود تا تحولات جدیدی در حوزه کسب و کار و فرهنگ داشته باشیم. “

احمدی گفت: رویکرد جدید شرکت مس تقویت بنگاه‌های کوچک و متوسطی است که برخی از تیم‌های حاضر در این رویداد در این حوزه تولید محتوا داشتند و می‌توانیم از ظرفیت آن‌ها برای برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به عنوان رسانه استفاده کنیم.

احمد علیرمزانی با بیان اینکه بر اساس آیه قرآن وقتی مؤمنان گامی بر می دارند که نفرت دشمن را برمی انگیزد، خداوند آنها را عمل صالح می داند، اظهار می کند: امروز ابزار نظامی دشمن تقریباً خنثی شده و تحریم های دشمن در آستانه نابودی قرار گرفته است. شکست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه تنها ابزار دشمن ابزار رسانه، فضای مجازی و جنگ روانی است، گفت: اگر این ابزارها را از روی استکبار خارج کنیم، دشمن هیچ نمی کند. دیگر موقعیت قدرت داشته باشند.”

وی گفت: بنابراین رسانه ها و فضای مجازی سنگر امروز ما هستند و این اتفاق تولید محتوای بسیج امر به معروف و عبادت است چرا که باعث خشم دشمن شد.

علیرمسانی با تاکید بر اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید با تهدیدات فضای مجازی مقابله کند، گفت: جوانی بخشی از تهدیدات کلامی است، گفت: رهبری است.

مدیر عامل سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: دیروز در بازدید از غرفه های این رویداد شاهد بودیم که محصولات لوکس زیادی در مدت زمان کوتاهی تولید شده است که نویدبخش استعدادها و توانایی های ارزشمندی است که از این فرصت ها استفاده خواهیم کرد. رادیو و تلویزیون

وی گفت: ما باید محتوای کافی برای غلبه بر محصولات فاسد دشمن ایجاد کنیم.

ضرورت ایجاد معاونت فناوری های نرم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / لزوم استفاده از جریان دیجیتال در حوزه تمدن اسلامی

محمدمهدی زاهدی با گرامیداشت روز مبارزه با استکبار 13 آبان گفت: جوانان امروز مانند دیروز همواره در راه مبارزه با استکبار و صهیونیسم هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولت و شورای عالی فضای مجازی می خواهیم نسبت به تکمیل و ساخت شبکه ملی اطلاعات در کشور اهتمام داشته باشند.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت ارشاد اسلامی باید متولی اصلی تولید محتوا در فضای مجازی باشد، افزود: این فضای روزانه بهتر نشده است.

وی گفت: دانشگاه ها برای بسترهای جدید چه کرده اند و باید از حالت تئوریک فراتر رفته و واقع بینانه کار کنند و در این زمینه باید خود را جدا کرده و خود را با شرایط جهانی وفق دهیم.

زاهدی گفت که در بازدید امروز از استعدادهای جوانان شگفت زده شده است.
به اینترنت اشیا فکر کنید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موارد فوق و با بیان اینکه دانشگاه ها باید وارد این حوزه ها شوند، تصریح کرد: در خصوص حجم بالای داده هایی که دشمن به خوبی از آن استفاده می کند، چه کرده ایم؟

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بلاک چین، محاسبات نرم، رایانش ابری، آموزش پلتفرم و آموزش پلتفرم، گفت: فرسنگ ها با آنچه کشور در فضای مجازی نیاز دارد فاصله داریم.

وی تاکید کرد: در بحث تمدن اسلامی باید بتوانیم از استریمینگ دیجیتال و فرهنگ و فرهنگ نقل و انتقالات استفاده کنیم و از شورای عالی فضای مجازی و رئیس جمهور می خواهیم که نه تنها در داخل کشور بلکه از بسترهای داخلی حمایت کنند. خاورمیانه.”

زاهدی گفت: باید در تولید محتوا سرمایه گذاری کنیم. دشمن برای بی هویتی ما محتوا تولید می کند و ما باید در بحث تهاجمی و دفاعی در رسانه وارد دنیا شویم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دیدن جوانان عاشق و خلاق برای خلق محصول به مدت 48 ساعت در این رویداد واقعاً من را به وجد می آورد که نشان داد جوانان ایرانی توان و استعداد دارند و باید از شکوفایی این استعدادها حمایت کنید.»

امروزه تولید محتوا در فضای مجازی در قلب حاکمیت سایبری قرار دارد

حسین باقری با بیان اینکه امروز تولید محتوا در فضای مجازی مبنای حاکمیت فضای مجازی است و با تشکر از مجموعه مس سرچشمه و دانشگاه ولیعصر و ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: اگر نمی خواهیم مورد تهدید قرار بگیریم باید تلاش کنیم و دولت او قوی است.”

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان ادامه داد: این رویداد 48 ساعته با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا(س) آغاز شد و 110 نفر در قالب 31 تیم در این زمینه در زمینه بازی های نرم افزاری و نمایش پویا شرکت کردند.

وی گفت: در واقع این اتفاق سرآغاز تاثیر بهتر در فضای مجازی و درهم شکستن دشمنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید