حمایت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره ملی تئاتر مرصاد / استفاده از ظرفیت جشنواره برای ارائه چهره جنبش های تروریستی


ساعت: 20:07
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1854581

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد کرد؛

کاظم نظری گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور ویژه از جشنواره ملی تئاتر مرصاد حمایت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز (چهارشنبه) در دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد حضور یافتند. ، 7 تیر جشنواره در نظر گرفته شد.

کاظم نظری با اشاره به اهمیت جشنواره مرصاد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعهد جدی برای حمایت از این جشنواره دارد و از این جشنواره حمایت خواهد کرد و از فرصت های دیگر برای حمایت از جشنواره استفاده خواهد کرد.

وی افزود: بسیار خوشحالم و خوشحالم که امروز در اسلام آباد گرب حضور دارم تا شاهد زحمات و تلاش های هنرمندان این عرصه باشم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر امروز در تهران آرامش داریم به خاطر استقامت و شجاعت مردم آن منطقه است که به گروهک منافقین اجازه نداده اند. وارد شهرهای دیگر ایران شوید.»

نظری گفت: تلاش می کنیم به طور جدی از این جشنواره حمایت کنیم. تفاهم نامه ای با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منعقد خواهیم کرد و از این جشنواره به شکل ویژه حمایت خواهیم کرد و با ظرفیت سایر دستگاه ها تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: قطعا می توانیم از ظرفیت سازمان انرژی هسته ای، وزارت امور خارجه و سایر نهادها برای حمایت از این جشنواره و ارائه آن در سطح فراملی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما همچنان با جریان خبیث منافقین مواجه هستیم و شاهد اقدامات تروریستی آنها هستیم و امروز نیز این اقدامات به شکل های مختلف ادامه دارد و از این رو باید تلاش کرد تا چهره واقعی آنها ارائه شود.

وی افزود: رویکرد جشنواره باید متناسب با مسائل روز تغییر کند و نقش منافقین در کشتار دانشمندان کشور، نقش منافقین در جریان مذاکرات و اقدامات جدید در این موضوع موضوعی و موضوعی در این جشنواره باید تغییر کند. در نظر گرفته شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره را می توان در حوزه فراملی نیز دید و از ظرفیت این جشنواره برای ارائه چهره جریان های تروریستی استفاده کرد.

وی بیان کرد: علاوه بر حمایت مادی از جشنواره، اقدامات لازم را در زمینه آموزش و اهدای کتاب های تخصصی نمایش انجام خواهیم داد و علاوه بر آن از گروه های برتر جشنواره در قالب حمایت های ویژه ای صورت خواهد گرفت. از رویدادهای عمومی ما تهیه خواهیم کرد.

وی افزود: همه شهرهای ایران مورد تهدید جریان منافقین هستند، بنابراین این جشنواره بهترین بستر برای مقابله با جریان منافقین است و باید به مشکلات کنونی این جشنواره توجه کرد.

کاظم نظری افزود: جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک جشنواره ملی است و باید بتواند از ظرفیت سایر ادارات استفاده کند و بنابراین باید از ظرفیت سایر ادارات و نهادها در شورای سیاسی جشنواره استفاده شود؛ مراجع برگزار شود. مسئول جشنواره و جشنواره را نباید فراموش کرد و شاهد رشد کیفی جشنواره خواهیم بود.

این نخستین بار است که یک مقام ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد حضور می یابد و قول حمایت ویژه برای حمایت از جشنواره داده شده است.

جشنواره سراسری تئاتر مرصاد تاکنون 12 بار با موفقیت برگزار شده و همه ساله همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید