نمی توان برای حاج قاسم اثری فاخر و زودگذر ساخت / برای «سردار دلا» آثاری عمیق خلق کرد; زمان می برد

ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797246

کوروش زارای گفت: اگر بخواهیم اثری عمیق و باشکوه در زندگی شهید سلیمانی داشته باشیم، نه تنها دیر نشده، بلکه زمان می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به گستردگی شخصیت و منش رفتاری سردار شهید سلیمانی گفت: برای زنده نگه داشتن سردار شهید سلیمانی کارهای خوب و ارزشمندی در طول دوران انجام شد. این دو سال است اما هنوز برای دستیابی به یک اثر فاخر اساسی و ماندگار زود است، زیرا بسیاری از ابعاد زندگی و مجاهدت های این شهید بزرگوار نه تنها برای هنرمندان، بلکه برای سیاستمداران و مردم ناشناخته مانده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه نباید عرصه تولید برای شهید سلیمانی خالی شود، افزود: اگر بخواهیم اثری عمیق و باشکوه در زندگی شهید سلیمانی ایجاد کنیم نه تنها دیر نشده بلکه دیر نشده است. زمان می برد.”

زارای افزود: قطعا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حاج قاسم باید آثاری با پرفورمنس تولید کرد، اما آثار ارزشمند و ماندگار در حضور این سرباز در استان نیازمند شناخت بیشتر این بزرگوار است. “

رئیس مرکز هنرهای نمایشی اذعان داشت: دنیای امروز دنیای رسانه و هنر است و هرجا گلوله کاری نمی کند فرهنگ و هنر تاثیر می گذارد و این هنرمند هر کاری می تواند انجام دهد. برای ایفای نقش شهید سلیمانی هیچ کاری نکن.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون خاطرنشان کرد: علاقه مندان و علاقه مندان به حاج قاسم سلیمانی بیکار ننشسته اند و نه تنها برای سیمای این شهید، بلکه برای اعتلای مکتب حاج قاسم نیز تولیدات ارزشمند و موثری خلق می کنند.

وی افزود: خود من یک مستند سه قسمتی ساخته ام که به زودی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد، اما به هنرمندان دیگر توصیه می کنم برای رسیدن به نتیجه دلخواه راه کارهای احساسی، شتابزده و زودگذر را طی کنند و تلاش کنند بهترین دانش از کار خود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید