سردار دلا توطئه نابودی اسلام را خنثی کرد/ حاج قاسم پناهگاه رزمندگان و فرزندان شهدا بود

ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794504

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامگان گفت: دشمنان اسلام با یک توطئه پیچیده و ایجاد گروهک انحرافی داعش به دنبال نابودی اسلام ناب و مقدم بر همدیگر مسلمانان بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامگان در گفت و گو با مرآت با بیان اینکه تاریخ هرگز مجاهدت ها و دلاورمردی های سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهد کرد، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند، اگر به حاج قاسم سلیمانی به چشم یک مرد نگاه نکنیم، بلکه به چشم یک مکتب نگاه کنیم، ابعاد و هزینه این اتفاقات را خواهیم فهمید.

نماینده مردم دامگان در ادامه اذعان داشت: دشمنان اسلام با یک توطئه پیچیده و ایجاد گروهک انحرافی داعش به دنبال نابودی اسلام ناب و مسلمانان هستند که با عظمت دشمنان توطئه آنان خنثی شد. فرمانده بزرگ جبهه مقاومت

علیزاده با اشاره به منش، رفتار و اخلاص سردار دلا گفت: حاج قاسم برای پاسداری از حرم و حرم و مرزها فداکاری کرد و در خواب هم نمی دید که بتوانیم آرامش و آسایش داشته باشیم، لذا در شب شهادت به شهادت رسید. ، همه به خواب رفتیم و این اسطوره جهانی و قهرمان ملی به دیار حقیقت شتافت.

نماینده مردم دامگان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه حاج قاسم هیچ گاه از مردم منزوی نشد و با وجود همه ابهت و عظمت بسیار مهربان و متواضع بود، گفت.

وی با تاکید بر اینکه خداوند به خاطر اخلاص حاج قاسم عظمت وصف ناپذیری عطا کرده است، گفت: امسال علیرغم اینکه دومین سالگرد شهادت ایشان است، آنقدر در دل مردم داغ است که همین دیروز بود و عظمتی را نشان می دهد. رهبر دلهاست

به گفته وی، انتقام جهان اسلام از عاملان و شهدای این مجاهد قطعی است و دشمنان به رهبری آمریکا باید بدانند که امت اسلامی با افزایش وحدت و همدلی راه شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد. صحنه مفقود شدن و پرچم جمهوری اسلامی در قدس را بدانید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید