برگزاری کنگره 10 هزار شهید عشایر از 22 تا 24 خرداد در چهارمحال و بختیاری / تمامی امکانات برای پوشش خبری برنامه فراهم شده است.


زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823253

رئیس کمیته اطلاعات و فضای مجازی کنگره از 10 هزار شهید عشایری خبر داد

مرتضی بلالی از تغییر زمان برگزاری کنگره 18 هزار شهید عشایر خبر داد و گفت: این کنگره از 22 تا 24 خردادماه در مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مرتضی بلالی رئیس کمیته فضای مجازی و اطلاع رسانی کنگره 10 هزار شهید عشایری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی این کمیته از تغییر زمان برگزاری این کنگره خبر داد و گفت: این کنگره از 22 تا 24 خردادماه برگزار می شود. در مرکز استان

وی افزود: دو شب از این برنامه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و نشست بعد از ظهر روز سوم یعنی. 24 اردیبهشت دانشگاه شهرکرد.

بلالی از برپایی نمایشگاهی در حاشیه کنگره 10 هزار شهید عشایر خبر داد و اذعان داشت: غرفه ای به نام کمیته ارتباطات و فضای مجازی برای حضور و پوشش رسانه ای برپا شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی کنگره 10 هزار شهید عشایری گفت: این کنگره فرصت مناسبی برای ارائه استان است زیرا دارای اقوام و مذاهب مختلف است.

وی از تشکیل 24 کمیته برای برگزاری این کنگره خبر داد و تاکید کرد: در راستای اجرای وظایف این کمیته ها جلساتی برگزار می شود.

در حال حاضر تمهیدات برای تامین اینترنت غرفه ها و سالن های کنگره برای 10 هزار شهید عشایر در حال انجام است.

در ادامه این نشست هومن محمود رئیس کمیته مخابرات کنگره 10 هزار شهید عشایری گفت: برای برگزاری این کنگره نیاز به سیم کشی است.

وی افزود: وای فای در غرفه ها و سالن ها مبتنی بر فیبر نوری خواهد بود و برای ارائه اینترنت رایگان و همچنین هماهنگی دریافت بسته های اینترنت همراه رایگان به شدت تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید