چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی کنگره ملی 10 هزار شهید عشایر است


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819913

سردار علی محمد اکبری با بیان اینکه با توجه به اینکه در این کنگره 24 استان از سراسر کشور حضور خواهند داشت، آمادگی میزبانی این برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ششمین نشست هم اندیشی کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری با حضور اعضای کمیته های کنگره و رئیس سازمان بسیج عشایری از آمادگی اولین کنگره کشوری خبر داد. کنگره 10 هزار شهید عشایری از میزبانی شهرکرد خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این کنگره با حضور 24 استان از سراسر کشور برگزار می شود، آماده میزبانی این برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری است.

اکبری کنگره ملی 10 هزار شهید عشایری کشور را کاری ارزشمند، بزرگ و ماندگار خواند و ادامه داد: این برنامه تحول بزرگی را برای استان ما رقم خواهد زد. همه نهادها، نهادها و دستگاه ها باید برای اجرای هرچه بهتر این برنامه تلاش کنند، وی با بیان اینکه کمیته های برگزاری کنگره ملی شهدای عشایر تشکیل شده است، گفت: مکان در فضای باز پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه حضرت کمر بنی هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این برنامه نیازمند تمام ظرفیت استان است، گفت: مسئولان کمیسیون باید سریعتر کار میدانی را آغاز کنند.
این کنگره ارزش های عشایر و شهدای عشایر را به صورت نظامی، نمایشی و فرهنگی ترویج می کند.
احمد سعیدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه بهترین فرصت استان برای میزبانی این کنگره است، گفت: اولین شب از برنامه شب شعر شهدا و دومین شب یادواره شهدا به مناسبت استقبال از شب اصلی برگزار می شود. کنگره
سعیدی افزود: این کنگره به صورت نظامی، نمایشی و فرهنگی به ترویج ارزش های عشایر و شهدای عشایری می پردازد.
وی گفت: برای برگزاری این کنگره اقدامات محرومیت زدایی و هزاران خدمت دیگر اجرا می شود.
معاون استاندار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از زحمات شما در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در نهایت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
طرح اطعام مهدوی، بهشت ​​علی، سرپناه، آزادی زندانیان غیرعمد و 320 سری جهیزیه به نیازمندان اجرا می شود.
جاسم محمدی مدیرکل کمیته همیاری امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز خانواده های نیازمند در مناطق عشایری است.
محمدی افزود: از این پس تا پایان کنگره طرح اطعام مهدوی بهشتعلی (ساخت 400 واحد مسکونی مددجویان با همکاری بسیج سازندگی)، طرح آزادی زندانیان اجباری و تامین 320 نفر خواهد بود. یک سری جهیزیه برای جوانان نیازمند اجرا کرد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید