انتخاب بهترین پرورش دهنده بادام و پیاز و زن نمونه عشایر چهارمحال و بختیاری


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895561

در سی و ششمین سال به برندگان ملی در کشاورزی اهدا شد.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری سه نمونه کشوری بادام کاران، پیازکاران و بانوان عشایری در سی و ششمین سال تجلیل از برگزیدگان کشوری در بخش کشاورزی را از این استان دانست و گفت: گندم کاران پیشرو این استان بودند. مورد تشویق رئیس جمهور قرار گرفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ برزگر رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی و ششمین تجلیل از برگزیدگان کشوری در بخش کشاورزی همزمان با آغاز سال زراعی 1401-1402 با حضور رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد. ، روسای سازمان جهاد کشاورزی و نمونه های برتر و تولیدکنندگان کاشیری دیروز در سالن جلسات برگزار شد.

وی سه نمونه کشوری بادام کاران، پیاز کاران و بانوان را نمونه های عشایری این استان دانست و یادآور شد: گندمکار پیشرو این استان در این مراسم مورد تشویق رئیس جمهور قرار گرفت.

برزگر ادامه داد: عبدالرضا عربی تولید کننده بادام با تولید 3 هزار و 923 کیلوگرم در هکتار بادام، خدایار امینی تولید کننده نمونه پیاز با 150 تن در هکتار پیاز، خانم جهان سلوکی نمونه عشایری انتخاب شدند. به عنوان سه نمونه کشوری از این استان.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: فرشید دانشپور نیز با عملکرد 13 تن در هکتار به عنوان برترین تولیدکننده گندم معرفی شد.

وی بیان کرد: علاوه بر نمونه های کشوری، 37 نفر از تولیدکنندگان و کشاورزان پیشرو و مروج پیشرو به عنوان کشاورزان نمونه انتخاب شدند که همزمان با هفته دولت مورد شناسایی و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید