فعالیت 250 واحد انجمن اسلامی در مدارس استان مرکزی/جهاد برای تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محور فعالیت هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ میلاد مرادی رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 250 واحد انجمن های اسلامی در مدارس متوسطه اول و دوم استان مرکزی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت انجمن های اسلامی در مدارس گفت: انجمن اسلامی مدارس بستر اصلی آموزش عملی اجتماعی شدن و مسئولیت پذیری به دانش آموزان است و مدیران و معاونان آموزشی مدارس می توانند از ظرفیت و فرصت های این امر استفاده کنند. سازمان در راستای رشد و سلامت روان و تفکر دانش آموزان، گام های خوب و موثری برمی دارد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی گفت: دانش آموزان ارزشمندترین نیروی انسانی کشور هستند و آینده و سربلندی کشور در دستان این عزیزان رقم خواهد خورد.

مرادی بیان کرد: دانش آموزان بسیار با استعداد و توانمند هستند و اگر از آنها تقدیر شود قطعا شاهد رشد و شکوفایی کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تشکلی امن و دژی امن در برابر هجمه های فرهنگی در مدارس است و هدف و رسالت اصلی این تشکل، تربیت دانش آموزان متعالی و دانا و همگام با سبک زندگی است. و علم.اهل بیت (ع).

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی ادامه داد: جهاد برای تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محور اصلی فعالیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی در این تشکل آسمانی است. .

مرادی گفت: جوانان ثروت فرهنگی کشور هستند و از این رو باید تمام توان خود را برای حفظ این گنجینه های عظیم در برابر خطرات همه جانبه دشمن به کار گیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید