اردوهای تیم ملی سیاهپوستان زنان و مردان / لژیونرهای مردان و سرمربیان خارجی بانوان در آستانه آغاز است.


ساعت: 20:01
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920898

تیم های ملی کبدی مردان و زنان کشورمان اردوهای خود را برای حضور در بازی های آسیایی 2022 هانگژو آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین اردوهای تیم های ملی کبدی ایران برای اعزام به بازی های آسیایی 2022 چین در دو رده بانوان و آقایان آغاز شده است، بنابراین در فاصله 9 ماهه تا نوزدهمین دوره بازی های آسیایی زمان لازم برای انتخاب ترکیب نهایی مشخص خواهد شد. در اختیار کادر فنی تیم ها قرار گیرد.

به همین منظور گلمرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی مردان 24 نفر را به اولین اردوی آکادمی ملی المپیک دعوت کرد. این اردو که در غیاب لژیونرها در حال برگزاری است تا 20 آذرماه ادامه دارد و منتخبان وی به همراه لژیونرهای لیگ ستارگان جهانی (پروکبیدی) به اردوهای آینده دعوت خواهند شد.

از سوی دیگر در تیم ملی بانوان نیز 25 بازیکن به اولین اردو در کمپ تیم ملی در مجموعه ورزشی بااس تهران دعوت شدند تا زیر نظر کادر مجرب تیم تمرینات کبدی را انجام دهند. خانم شیلاجا جین، سرمربی تیم ملی بانوان هند نیز در اواسط فوریه به کادر فنی تیم ملی ملحق خواهد شد تا اردوها را با انسجام بیشتری ادامه دهد.

تیم های ملی لیورپول مردان و زنان ایران مدال طلای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی را در اختیار دارند و تلاش فدراسیون و کادر فنی تیم ها برای تکرار این مدال در هانگژو است.

دیدگاهتان را بنویسید