به دنبال بهترین گزینه برای هدایت تیم های ملی تکواندو هستیم/ سرمربیان تیم ملی تکواندو معرفی شدند.


ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820524

دبیر فعلی فدراسیون تکواندو گفت: گزینه های هدایت تیم های ملی به کمیته فنی ارائه شده و در حال بررسی این برنامه ها نیز هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو و سخنگوی کمیته فنی درباره انتخاب مربیان تیم های ملی تکواندو گفت: تیم ها در دستور کار قرار گرفتند و گزینه هایی برای هدایت تیم های ملی انتخاب شدند.

لشگری ادامه داد: جلسات کمیته فنی به صورت جداگانه به مدت دو روز برگزار شد که طی آن منتخبان تیم های ملی پیام حنلرهانی، محمدرضا زوار، مرتضی سلطانی، بیژن موقلو، علی محمد بساک و فریبرز عسکری، مهرو کمادا کامرانی زارع و عاطفه حضور داشتند. کشاورز برنامه های خود را به کمیته فنی ارائه و از آنها دفاع کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه اتفاقات متعدد و مهمی برای تیم های ملی در سال 1401 قریب الوقوع است، کمیته فنی برنامه های ویژه ای برای تیم های ملی در نظر گرفته که با برگزاری جلسه برنامه و در نظر گرفتن شرایط و ضوابط گزینه ها در این هفته برگزار می شود. هدایت تیم ملی: نتیجه به اطلاع خانواده تکواندو خواهد رسید.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در پایان به تیم ملی پاراکواندو گفت: در این بخش کمیته فنی تشکیل شده و عاطفه کشاورز در بخش بانوان و مرتضی سلطانی در بخش آقایان سرپرست تیم ملی تکواندو خواهند بود. تیم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید