معرفی سرمربیان تیم های ملی تکواندو


زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834400

به گفته دبیر کمیسیون فنی فدراسیون تکواندو، سرمربیان تیم های جوانان و نونهالان کشورمان در گروه های دختر و پسر برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی مصمم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسعود لشگری گفت: جلسه کمیته فنی کیوروگی با حضور زهرا سروی، عسگر رحیمی، فیضله نفجم، هادی افشار و به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و کادر فنی فدراسیون تکواندو برگزار شد. تیم های سنی ملی نوجوانان و نوزادان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان تشکیل شدند.

سخنگوی کمیسیون فنی افزود: در جلسه فوق مقرر شد با توجه به فاصله کم دو دوره مسابقات جهانی تا قهرمانی آسیا در هر رده سنی، تیم ملی با کادر فنی مجزا تشکیل شود. رده سنی اصلی انتخاب و معرفی شد.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ادامه داد: در قسمت بانوان، فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی تیم جوانان در مسابقات جهانی و راضیه آقاجانپور به عنوان سرمربی تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت. در بخش بدون حلال معصومه محمدیان سرمربی تیم اعزامی به جام جهانی است و شهره حلای زاده نیز سرمربی این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا است.

لشگری گفت: برای پسران محمدرضا زوار سرمربی تیم جوانان جام جهانی است و وحید عبداللهی هدایت تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا را بر عهده خواهد داشت. در بخش بدون حلال حسینعلی نعیمی هدایت تیم ملی را در مسابقات جهانی برعهده دارد و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز کوروش رجلی سرمربی تیم ملی در این رده سنی خواهد بود.

وی در پایان گفت: اعضای کادر فنی این تیم ها انتخاب و با نظر سرمربیان آشنا خواهند شد.

گفتنی است مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از 6 تا 9 مردادماه و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از 11 تا 16 مردادماه به میزبانی بلغارستان در صوفیه برگزار می شود. مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 24 و 25 مردادماه و مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 26 و 27 مرداد در مغولستان و شهر اولان باتور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید