ما منتظر اعلام ستاد ملی تاج و تخت در مورد نحوه برگزاری باخمن در 22 مارس هستیم.


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805516

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

حجت الاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: منتظر اطلاعیه ستاد ملی ولیعهد در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی 22 بخمن هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام محمدحسین متوسل بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در کمین اشرار است.

وی خاندان پهلوی را در زمره ظالمان و ظالمان دانست و گفت: انقلاب اسلامی قدرتی را که به ناحق توسط مردمش از امام علی (ع) سلب شده بود، بازگرداند.

متوسل در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در رساندن پیام انقلاب گفت: و شیعه حرکت کرده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه های جشنواره فجر گفت: به دلیل سرخ شدن وضعیت تاج گذاری در استان یزد، برنامه های زیادی متاثر شده است، اما تعداد زیادی با تعداد کمتر و طبق پروتکل ها. شرایط بهداشتی برقرار است و برخی از برنامه ها فضای مجازی را هدف قرار داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین با بیان اینکه بچمن 22 برگزار می شود، گفت: بر اساس آن برگزار می شود اما منتظر نظر ستاد ملی مبارزه با ولیعهد برای نحوه برگزاری آن هستیم. “

وی یادآور شد: اقدامات لازم برای سخنرانی در این مراسم انجام شده و به احتمال زیاد سردار سپر در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید