ستاد تاج و تخت: در سال جدید با همه گیری تاج خداحافظی خواهیم کرد!

ستاد تاج و تخت: در سال جدید با همه گیری تاج خداحافظی خواهیم کرد!

روز جدید یکی از اعضای کمیته علمی ستاد ملی تاج و تخت گفت: امسال و سال آفتابی جدید با این همه گیری خداحافظی خواهیم کرد.

مسعود یونسیان از اعضای کمیته علمی ستاد ملی ولیعهد کشور در پاسخ به این سوال که اپیدمی تاج و تخت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: پس از شیوع آنفولانزا و سرماخوردگی، دنیایی را بدون این بیماری ها ندیده ایم و اکنون دنیا در حال مبارزه است.» با هزاران بیماری واگیردار و غیرواگیر همراه است، به شرطی که با وجود این بیماری ها نگران نباشیم و زندگی مان به واسطه آنها مختل نشود.

وی گفت: ما در حال حاضر با یک بیماری همه گیر مواجه هستیم و تمام دنیا از شیوع بیماری رنج می برند که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. ما این کار را خواهیم کرد، اما با این بیماری خداحافظی نخواهیم کرد و تاج نیز به بیماری های دیگری که تاکنون با آن برخورد کرده ایم اضافه می شود و هر ساله عده ای بیمار می شوند و حتی می میرند و در بیمارستان بستری می شوند و می میرند.

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد کرونا با بیان اینکه همه بیماری ها در طول سال برخی افراد را مبتلا می کند و بسیاری از افراد در اثر این بیماری ها جان خود را از دست می دهند، گفت: برآوردهای آمریکا نشان می دهد که حدود 30 هزار نفر در سال به دلیل آنفولانزای فصلی و غیرفصلی آنفولانزای مشابه دارند. بیماری هایی مانند آنفولانزای خوکی و پرندگان در کشور جان مردم را می گیرد و تخمین زده می شود که سالانه تقریباً همین تعداد کشته شوند، اما اینطور نیست که سالانه 100000 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید