سخنگوی ستاد ملی تاج و تخت: دریافت دو دوز واکسن و تست تاج مطمئن برای ورود مسافر به کشور ضروری است.

سخنگوی ستاد ملی تاج و تخت: دریافت دو دوز واکسن و تست تاج مطمئن برای ورود مسافر به کشور ضروری است.

روز جدید : مجوز سفر در نوروز بر اساس دو دوز واکسیناسیون صادر شد و اکثر مردم به سفر رفتند. اکنون این نگرانی وجود دارد که عادی سازی ممکن است منجر به عود موج یا افزایش تعداد بیماران شود که می تواند یک خبر نگران کننده باشد. در برخی از کشورهای اروپایی که کاهش سویه آمیکرون وجود داشته، این سویه مجددا فعال شده است، اما امیدواریم مردم ما با وجود اینکه می توانند سفر یا بازدید کنند، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد ملی ولیعهد در آخرین جلسه ستاد ملی ولیعهد در سال 1400 جزئیات مصوبات را تشریح کرد.

دکتر عباس شیراوون در حاشیه جلسه ستاد ال‌جی کرونا درباره آخرین مصوبات این کارخانه گفت: مجوز سفر در نوروز بر اساس دو نوبت واکسیناسیون صادر شد و اکثر مردم به سفر رفتند. اکنون این نگرانی وجود دارد که عادی سازی ممکن است منجر به عود موج یا افزایش تعداد بیماران شود که می تواند یک خبر نگران کننده باشد. در برخی از کشورهای اروپایی که کاهش سویه آمیکرون وجود داشته، این سویه مجددا فعال شده است، اما امیدواریم مردم ما با وجود اینکه می توانند سفر یا بازدید کنند، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: در جلسه امروز موضوع تشکیل تیم های واکنش سریع در وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی به تصویب رسید. اگرچه این تیم ها همچنان فعال هستند، اما تاکید شد که این تیم ها باید برای هفته های آینده آماده باشند و خدای ناکرده امواج بعدی به وجود بیاید تا به کمک ادارات مورد نیاز بشتابند.

وی تاکید کرد: نکته جالب دیگر بحث اتصال مراکز اقامتی، سینما و … است. به سامانه ایران من جهت دریافت استعلامات لازم جهت اطمینان از سلامت و واکسیناسیون مشتریان.

وی گفت: موضوع واکسیناسیون دو دوز مسافران ورودی خارجی و همچنین تست تاج منفی نیز در جلسه ستاد جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت بر آموزش حضوری در مدارس تاکید بیشتری شد که بعد از عید نوروز باید به صورت شخصی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید