تست برخی از بیماران مشکوک به آبله میمون در البرز منفی / دوز چهارم واکسن تاج بیش از 70 سال


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843035

جواد معظمی گفت: تزریق واکسن کراون را به بیماران پرخطر و پرخطر توصیه می کنیم، اما وزارت بهداشت هنوز اطلاعیه ای برای تزریق در سنین پایین تر صادر نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد معظمی، معاون درمان دانشکده پزشکی دانشگاه البرز به تیتریک گفت: مردم نگران کووید 19 نباشند و ما از این بیماری رهایی یافته ایم.

معظمی افزود: تعداد بستری ها و بیماران سرپایی کاهش یافته و در برخی بیمارستان ها بیمار نداریم. این روند نشان دهنده احترام به مردم و تأثیر واکسیناسیون است.

وی گفت: متاسفانه توصیه می کنیم افراد بالای 70 سال واکسن کرون را دریافت کنند. متأسفانه اراده و انگیزه مردم برای دریافت واکسن کرون کاهش یافته است.»

معظمی افزود: توصیه می کنیم این واکسن به بیماران زمینه ای و پرخطر تزریق شود اما وزارت بهداشت هنوز ابلاغیه ای برای تزریق در سنین پایین تر صادر نکرده است.

وی با بیان اینکه افراد مشکوک به سرماخوردگی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: مردم در داخل خانه از ماسک استفاده کنند اما در خارج از منزل استفاده نکنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه گفت: موارد مشکوک آبله میمون داشته ایم اما رد شده است و هیچ مورد جدی برای نگرانی نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید