اهمیت بهداشت محیط در همه گیری تاج و تخت حتی بیشتر آشکار شده است

متن کامل اطلاعیه وزیر بهداشت

یازدهم اسفند روز ملی سلامت محیط بهانه ای است برای یادآوری تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر سایر دست اندرکاران حوزه سلامت و گرامیداشت این روز تلاشی برای آماده سازی مردم و جلب همکاری های بین بخشی برای دستیابی به همگانی است. سلامتی.

امروزه دستیابی به زندگی سالم به امید زندگی بهتر تنها از طریق محیط زیست سالم و ارائه عادلانه خدمات بهداشتی به دست می آید.

بهداشت محیط با شناسایی و کنترل عوامل محیطی مؤثر بر سلامت، با توجه به شیوع و تنوع روزافزون آلاینده های محیطی، مسئولیت خطیری در انجام رسالت خود دارد.

بر این باورم که دستیابی به شاخص های مناسب برای ارتقای بهداشت محیط بدون زحمات و تلاش مستمر همکاران محترم در حوزه بهداشت محیط میسر نخواهد بود و نتایج حاکی از تلاش و قدردانی این گروه از کارکنان است. به نظام سلامت برای خدماتی که ارائه می کنند.

بحران جهانی در تاج نیز بر اهمیت حفظ و بهبود سلامت عمومی تاکید کرده است و از آنجایی که همه ما در یک کشتی هستیم، ثابت کرده است که نباید از تلاش برای ارتقای سلامت عمومی دست برداریم. خوشبختانه در حوزه مهندسی بهداشت محیط که در کشور به عنوان یک فعالیت هماهنگ منشأ آثار فراوانی در ارتقای سلامت جامعه می باشد، با تلاش فراوان و تلاش بی شائبه همکاران در این زمینه، بیش از پیش درخشان و تاثیرگذار گردیده است که وجود دارد. هیچ انسان سالمی نیست. تحت پوشش نیست.

ضمن تبریک این عید گرانبها به جامعه گرانقدر برای سلامت محیط زیست کشور، از خداوند منان برای تک تک کارکنان این عرصه آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید