منتظر اعلام لیست ورزشکاران برای اعزام از سوی کمیته ملی المپیک هستیم/ در تلاش برای اعزام کاروان سلامت هستیم.


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823172

ما ورزشکاران دوپینگ را جدی خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: منتظر اعلام لیست ورزشکاران هستیم که از سوی کمیته ملی المپیک ارسال می شود و به محض اعلام افراد، معاینات و مشاوره های بهداشتی را انجام خواهیم داد. مانند دوره های قبلی.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; گلمرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: قبل از امداد، تیم پزشکی در اردوها در کنار ورزشکاران است و تا زمان اعزام برای کمک و رفع مشکلات در کنار آنها خواهد بود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص اقدامات انجام شده برای ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی هانگجو گفت: منتظر اعلام لیست ورزشکاران هستیم تا از سوی کمیته ملی المپیک و به محض اینکه مردم اعلام کنند. اعلام می شود و رایزنی می شود.»

نوروزی بر مشاوره های تغذیه و ضد دوپینگ ورزشکاران تاکید کرد و گفت: در محموله های قبلی با توجه به ساعات تمرین و انجام تست های دوپینگ بیشتر کاروان قوی تری اعزام شد و قطعاً درس های این دوره نیز همین خواهد بود. گذشته .

وی در خصوص ورزش های بیمه شده قبل و بعد از تاج و تخت گفت: بیمه شدگان ما در سال 1377 بیش از 3.5 میلیون نفر بودند که در سال 1378 در دوران اوج تاج به دلیل کاهش فعالیت های ورزشی این تعداد به 1 و 500 هزار نفر رسید. کاهش یافت و در سال 1400 به دلیل واکسیناسیون و شروع فعالیت های ورزشی طبق پروتکل ها بالغ بر 2.5 میلیون بیمه شده ورزشی داشتیم.

رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی در پایان درباره دوپینگ ورزشکاران گفت: ما وظیفه داریم اطلاع رسانی و مبارزه با دوپینگ را انجام دهیم و در وهله اول ورزشکاران، فدراسیون های ورزشی، مربیان، کادر فنی و ناظران باید از دوپینگ جلوگیری کنند و ما باید با دوپینگ مقابله کنیم. با عاملان این جنایت هستند: «با آنها برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید