اعلام آخرین وضعیت کاروان ورزشی ناشنوایان ایران که از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به المپیک اعزام می شود.


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822657

بازداشت کاروان المپیک برزیل در آکادمی ملی المپیک؛

رئیس ستاد و رئیس کاروان اعزامی ناشنوایان گفت: میزان جوایز مدال آوران المپیک بر اساس آیین نامه مصوب ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک تعیین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ناشنوایان ، علی راقتی رئیس ستاد و سرپرست کاروان اعزامی ناشنوایان در خصوص وضعیت کاروان ایران برای المپیک ناشنوایان گفت: کاروان ایران به زودی در 8 گروه راهی برزیل می شوند. گروه دوم که شامل کادر پزشکی، حراست و یک تیم فوتبال است، 25 اردیبهشت ماه عازم مسابقات خواهند شد، البته هر زمین 24 ساعت پس از پایان مسابقات به کشور بازمی گردد و سایر گروه ها در مسابقات برزیل راهی برزیل می شوند. همون روش.

وی گفت: تمامی اعزام کنندگان باید در بدو ورود به فرودگاه برزیل آزمایش PCR را انجام دهند و همچنین باید کارت واکسیناسیون برای شرکت در مسابقات داشته باشند، در غیر این صورت پس از منفی شدن آزمایش به مدت 5 روز قرنطینه خواهند شد. 5 بار متوالی مسابقه دهید.

رئیس کاروان ایران در المپیک ناشنوایان گفت: تمامی ورزشکاران اعزامی به این مسابقات توسط فدراسیون پزشکی تحت معاینات پزشکی قرار گرفته اند و از روز چهارشنبه ستاد مبارزه با دوپینگ کشور در حال انجام تست دوپینگ از ورزشکاران است تا مشکلی نداشته باشید. .

وی همچنین از حضور کاروان المپیک برزیل در روز سه شنبه (۳۰ فروردین) در آکادمی ملی المپیک خبر داد.

راگاتی در پایان درباره میزان جوایز ورزشکاران مدال آور المپیک گفت: میزان جوایز ورزشکاران مدال آور از بازی های المپیک طبق آیین نامه مصوب بازی های آسیایی و المپیک تعیین می شود و ما هستیم. منتظر تایید نهایی از ستاد هستیم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید