باخمن 22 مارس سال جاری قدرت مانور ایران را در مذاکرات هسته ای افزایش خواهد داد


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809145

حنیف غفاری گفت: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال قدرت مانور ایران را در مذاکرات هسته ای به نفع منافع ملی ما افزایش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حنیف غفاری در گفت و گو با مرصادنیوز با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: قطعاً اقتدار مردم در هر نظام و ساختاری، قدرت مانور این ساختار در روابط بین الملل خواهد بود.

وی افزود: زمانی که نظامی مشروعیت و مقبولیت مردمی داشته باشد و بین مردم و حاکمیت ارتباط برقرار باشد، اگر این تجربه را در سال های پس از پیروزی انقلاب شاهد باشیم قطعاً این نظام از بسیاری از توطئه ها و آسیب ها مصون خواهد بود. انقلاب اسلامی».

غفاری گفت: در جریان تهدیدها، تحریم ها و ناآرامی ها دیدیم که اقتدار مردم در واقع منجر به تقویت قدرت و اراده نظام در رفع توطئه ها و تهدیدات علیه کشور شد.

وی گفت: علاوه بر این، موضوع دیگری که در کمپین 22 باخمن منعکس شد این است که وقتی از مردم و نظام صحبت می کنیم، منظور دو گروه مجزا نیست، بلکه تنها در تحلیل، این دو کلمه به طور خاص به کار می رود، بلکه ارتباط بین مردم و نظام در کشور ما باعث شده است که با وجود برخی موانع اقتصادی و مشکلات معیشتی، مردم و نظام عملاً در قالب تقویت اصول، راهبردها و مانورها از این هم افزایی در منطقه و نظام بین الملل آگاه باشند. . ما در مقابل دشمنان داخلی خود را نشان می دهیم.

این کارشناس بین الملل گفت: رسانه های غربی همواره تلاش کرده اند که بین آنچه که دولت ایران در مذاکرات می گوید و خواسته مردم تفاوت وجود دارد، اما 22 مارس امسال باخمن نشان می دهد که مردم از نظام حمایت می کنند. و مذاکره کنندگان به گونه ای که شاهد یک مجموعه واحد و یک نتیجه رفتاری در برابر توطئه های دشمنان و زیاده خواهی های آنان در مذاکرات باشیم.

غفاری گفت: قطعا برگزاری 22 مارس امسال باخمن قدرت مانور ایران را در مذاکرات هسته ای در راستای منافع ملی ما افزایش می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید