حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 باخمن به معنای نبود مشکل نیست/ کارمندان باید رنج مردم را بدانند


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808393

آیت الله مدرسی، امام جمعه مرکز یزد با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به مصائب مردم آگاه باشند، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به معنای عدم وجود مشکل نیست. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با تمجید از حضور باشکوه مردم در ستاد 22 باخمن، اظهار داشت: حضور مردم در مراحل مختلف انقلاب اسلامی همواره پرشور و چشمگیر بوده است.

امام جمعه مرکز یزد افزود: ما هیچ انقلابی در دنیا نداریم که با شعار شروع شود، نتیجه بگیرد، استقرار یابد و با شعارهای اصیل خود که این چهار مرحله از انقلاب اسلامی را با خود به ارمغان آورد، ادامه دهد.

نایب رئیس حوزه علمیه یزد گفت: مردم در روز راهپیمایی 22 بخمن به معنای واقعی کلمه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم به معنای نبود مشکل در زندگی مردم نیست، خاطرنشان کرد: مسئولان موظفند در مرحله اول مشکلات و مصائب مردم را بشناسند و برای رفع آنها اقدامات موثری انجام دهند. چالش ها.

مدرسی بیان کرد: در 20 هفته از استقرار دولت مردمی اگر مشکلات زندگی و حاکمیت مردم کاهش یافته و رضایت مردم افزایش یافته نشان از موفقیت دولت در اجرای آن است اما اگر رضایتمندی تغییر نکند. ، برخی از مسائلی را نشان می دهد که باید توسط دولت رسیدگی شود. «بالا باشید.

امام جمعه مرکز یزد ثبات اقتصادی، رونق کسب و کار و وضعیت معیشتی را مطالبه حقوق بشر دانست و افزود: دولت باید توجه ویژه ای به حل این مشکلات در زندگی مردم داشته باشد.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد تامین امنیت فرهنگی مردم را از خواسته های دیگر مردم دانست و خاطرنشان کرد: امنیت فیزیکی کشور در شرایط خوبی قرار دارد و با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی به این جایگاه مناسب دست یافته ایم. نظامی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید