اوج برنامه های روز جهانی قدس باید حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشد.


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823625

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه روز جهانی قدس فرصت مناسبی برای پرداختن به موضوع فلسطین است، گفت: پرداختن به برنامه های بصیرتی و جلسات آموزشی بسیار مهم است، اما اوج تلاش ما باید این باشد. برای حضور پرشور در راهپیمایی امروز.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه هماهنگی مراسم روز جهانی قدس در استان زنجان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) و همچنین تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مقدسه. این نهاد گفت: اهمیت روز جهانی قدس بر همگان روشن است. تاکید می شود روز قدس روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام در برابر استکبار جهانی حامی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس یادگار امام راحل است که با بینش دوراندیشانه و راهبردی خود اجازه نداد مسئله فلسطین که اولین مسئله جهان اسلام است فراموش شود و امروز می بینیم که این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. روز به روز در جهان اسلام ایجاد وحدت می کند و اتحاد همه فرقه های جهان اسلام اعم از شیعه و سنی در حمایت از آرمان فلسطین و حقوق ملت فلسطین است.

رفیع موضوع فلسطین را یک موضوع کاملا راهبردی در جهان اسلام دانست و افزود: هم به دلیل روز قدس در دو سال اخیر به دلیل بیماری عروق کرونر قلب برگزار نشده است و هم به دلیل خط سازش برخی کشورهای ضعیف. در سال‌های اخیر به منظور عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، اهمیت روز جهانی قدس در سال جاری دوچندان شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: همه مسئولان باید بستر مناسبی را برای حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس در استان فراهم کنند.

وی گفت: روز جهانی قدس فرصت خوبی برای پرداختن به موضوع فلسطین است. عظمت بیشتری نشان دهید زیرا بازتاب جهانی دارد و پیام خاصی را منتقل می کند.

رفیعی گفت: مردم همیشه روی صحنه و حتی جلوتر از مسئولان هستند، بنابراین تلاش حداکثری مسئولان باید فراهم آوردن زمینه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز باشد.

وی نکته بعدی در راهپیمایی روز جهانی قدس را زمینه سازی برای مشارکت مردم به ویژه در تشکل ها، اصناف و بسیج دانست و گفت: باید فکر کرد.

رفیعی خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرستان ها، فرمانداران و بخشداران با هماهنگی لازم با دستگاه های ذیربط و همکاری همه دستگاه ها موظفند در برگزاری این مراسم و برنامه ریزی و حضور پرشور مردم کمک کنند. مردم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به تقوای انتظامی در مراسم روز جهانی قدس گفت: در حال رصد است و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید