کرمان باید در راهپیمایی روز قدس بدرخشد/ بیش از 15 هزار خودرو در راهپیمایی 22 بهمن در کرمان شرکت کردند.


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834106

در همایش تجلیل از شرکت کنندگان در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان؛

استاندار کرمان در همایش تجلیل از دست اندرکاران دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان گفت: ■ منطقه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان ; ظهر امروز همایش تجلیل از دست اندرکاران دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان ارشد استانی در استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی ایران تعریفی دارد که در انقلاب است و با همه انقلاب‌هایی که در دنیا رخ داده است متفاوت است و آن بخش عقیدتی، دینی و مذهبی این انقلاب است. “

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: در کنار ارج نهادن به جشن هایی که برگزار می کنیم، می خواهیم واقعیت های انقلاب را به نسل آینده منتقل کنیم و کسانی که در ستادها فعالیت می کنند مسئولیت بزرگی دارند.

علی زینوند گفت: ما با یک مناسبت مهم راهپیمایی روز قدس روبرو هستیم و بیماری تاج و تخت از بین رفته و در آرامش هستیم اما رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

کرمان باید در کمپین روز کود بدرخشد

استاندار کرمان گفت: تاکید و ضروری بود زمینه های لازم برای حضور پرشور راهپیمایی روز قدس برای برگزاری رزمایش ملی دیگر در سراسر ایران و نشان دادن پیام روشن میهن اسلامی در حمایت از نهضت مقاومت فراهم شود. “

وی تاکید کرد: امسال پس از شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اولین راهپیمایی روز قدس برگزار می شود و کرمان باید در این عرصه بدرخشد.

حسین انجم شعاع ظهر با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر 1400 با 24 کمیته اجرایی، سازمان های محلی، نظامی و انتظامی تشکیل شد، گفت: جلسات متعدد و برنامه ریزی خوبی برای دهه چهل و سوم انقلاب اسلامی برگزار شده است. .

بیش از 15 هزار خودرو در راهپیمایی 2200 بهمن کرمان شرکت کردند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در اجرای برنامه ها بر اجرای برنامه های شاد، وحدت آفرین و امیدبخش تاکید شد.

وی گفت: برنامه ها با همت همه مسئولان کمیسیون، تشکل های مردمی و نیروهای سرافراز نظامی و انتظامی اجرا می شود و بیش از 15 هزار خودرو در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن شرکت کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید