روز قدس: پیام همدردی ملت‌های اسلامی به جهان ارسال شد/ شیعیان و سنی‌ها در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی بزرگ شرکت می‌کنند.


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835011

علما و بزرگان اهل سنت جنوب کشور ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفتند: مسئله فلسطین همه فرقه های جهان اسلام اعم از شیعه و سنی را متحد می کند و روز قدس پیام قدس را تهدید می کند. همدلی اسلامی، ملت ها به جهان».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; علما و بزرگان اهل سنت جنوب کشور ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفتند: مسئله فلسطین همه فرقه های جهان اسلام اعم از شیعه و سنی را متحد می کند و روز قدس پیام قدس را تهدید می کند. همدلی اسلامی، ملت ها به جهان».


f71ab492 ec01 4752 96a5 d642c3ab3b92 خبر خاکستری

شیخ حسین بزمندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه حضرت امام راحیل (رحمه الله علیه) نهضتی برای سرنگونی این رژیم غاصب به راه انداختند و آن را جمعه آخر ماه مبارک رمضان نامیدند، گفت: به عنوان روز قدس : یکی از اهداف روز جهانی قدس بیان جنایات این رژیم کودک کش و غاصب در سراسر جهان است.

بازماندگان با تاکید بر تبیین روز قدس و جنایات رژیم صهیونیستی برای نسل جدید انقلاب، گفتند: از خمینی دارم که فلسطین را بخشی از اسلام و رژیم غاصب صهیونیستی را غده سرطانی اعلام کرده است.

نایب رئیس جامعه روحانیت بندرحمیر گفت: همه نهادها، دانشگاه ها و رسانه ها باید برای فرهنگ سازی در این زمینه و بیان جنایات رژیم صهیونیستی در جهان و مظلومیت مردم فلسطین اقدام کنند. با ابتکارات جدید و خلاقانه. نسل جوان».


مسئله فلسطین موجب اتحاد همه فرقه های جهان اسلام اعم از شیعه و سنی شده است.
وی خاطرنشان کرد: روز قدس یادگار امام راحل است که با نگاه دوراندیشانه و راهبردی خود نگذاشت موضوع فلسطین و قدس شریف که اولین مسئله جهان اسلام است به فراموشی سپرده شود و امروز شاهد هستیم. که این موضوع روز به روز در جهان اسلام مورد توجه قرار می گیرد و همه فرقه های جهان اسلام اعم از شیعه و سنی را در حمایت از آرمان فلسطین و حقوق ملت فلسطین متحد می کند.

بازماندگان با بیان اینکه مسئله فلسطین یک موضوع کاملاً راهبردی در جهان اسلام است، افزودند: با توجه به خط سازشی که در سال های اخیر از سوی برخی کشورهای ضعیف و مرتجع برای عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی ترسیم شده است، اهمیت روز جهانی قدس در سال جاری اهمیت دارد. دو برابر شده است.

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: همه مسئولان باید بستر مناسبی را برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح کشور و در سطح استان ها و شهرستان ها فراهم کنند.


در روز قدس پیام تعهد ملت‌های اسلامی به جهان تهدید می‌شود

وی گفت: روز قدس پیام تعهد ملت های اسلامی به جهان را تهدید می کند. دست نگه دارید تا تأثیری جهانی داشته باشید و پیام خاصی را به جهان منتقل کنید.

جاماندگان بیان کردند: بحمدالله مردم قدرشناس و همیشه هوشیار ایران اسلامی همیشه سر صحنه و حتی جلوتر از مسئولان هستند، لذا حداکثر تلاش کارکنان این باشد که زمینه حضور باشکوه مردم در امروز فراهم شود. کمپین.”

وی با بیان اینکه نکته بعدی در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید بر ایجاد زمینه برای مشارکت مردم و نسل جوان و نوجوان به ویژه تشکل ها، اصناف و بسیج است، گفت: آنچه انجام می شود باید انجام شود. روند راهپیمایی را در نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرها و شهرستان ها و حتی روستاها، با هماهنگی های لازم با دستگاه های ذیربط و همکاری همه دستگاه ها، کمک به برگزاری این مراسم و برنامه ریزی و حضور پرشور مردم ضروری است. مردم.


7cae0c29 21ac 45a0 867a e686646032ae خبر خاکستری


روز قدس نماد همبستگی جامعه اسلامی در حمایت از “حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین” است.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به نامگذاری روز قدس اظهار داشت: وی خطاب به مسلمانان ایران و جهان از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه روز قدس را انتخاب کنند. راما برای قدس

جمعه اهل سنت بندرعباس را دارم، ضمن دعوت از مردم فهیم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، می‌گویم:

جمالی با بیان اینکه همیشه قبله اول مسلمانان مورد توجه ملت های اسلامی است، گفت: از جمله ایران، پس هرگز این سوال را فراموش نکنید.

وی خاطرنشان کرد: قدس مربوط به بندگی مردم و عبادت خداوند است چرا که قبله اولین مکان مسلمانان در جهان است و طبیعی است که این موضوع هرگز از ذهن مسلمانان خارج نمی شود و هیچ مسلمانی نمی تواند این مشکل را نادیده بگیرد. .


2cad94ce 2bc5 4821 8c90 59fb81dabda6 خبر خاکستری


روز قدس امت اسلامی را علیه رژیم صهیونیستی متحد می کند

شیخ حسینی نژاد امام جمعه اهل سنت شهرستان بستک ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز جهانی قدس که به ابتکار امام راحل انتخاب شده است، خواستار اتحاد امت اسلامی در برابر مردم است. رژیم صهیونیستی.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بستک با بیان اینکه حضرت علی (ع) مهد علم، منبع عدالت و نیروی شجاعت است، گفت: باید قدردان ایام باقی مانده از این ماه باشیم که ارزشمندترین فرصت ها در شب های آخر ماه مبارک رمضان.»

حسینی نژاد با اشاره به موضوع مهم فطره گفت: در پایان ماه مبارک رمضان فطره واجب است و باید قبل از نماز عید فطر پرداخت شود که عناوین متعددی از جمله زکات بدن، قبولی به آن داده شده است. روزه داری.”

وی افزود: فطرت و زکات از وظایف دین است و انفاق نیز باب رحمت الهی را به روی مردم باز می کند.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: انفاق حجت و دلیل ایمان است و نباید از پرداخت زکات هراسی داشت و نباید تسلیم شد زیرا با خدا معامله داریم و کار با خدا سود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید