دشمنان نظام به دنبال تقویت جریان تکفیری در کشور هستند/ هدف از اقدام تروریستی در ماه مبارک رمضان به حاشیه راندن موضوع فلسطین، روز قدس و محور مقاومت است.


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820552

محسن قائمی گفت: با توجه به اینکه این حادثه در ماه مبارک رخ داد، مهمترین هدف دشمن به حاشیه راندن موضوع فلسطین و محور مقاومت است، اما بی شک روز قدس امسال با شکوه بیشتری در محکومیت این اقدام برگزار می شود. نسبت به سال های گذشته.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن قائمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک در خصوص حادثه تروریستی اخیر حرم رضوی اظهار داشت: در گذشته نیز چنین حوادثی داشتیم که دشمن در اماکن مقدس و شهرهای مختلف دست به چنین اقدامات خطرناک و تفرقه افکنی می زند. داشت می دوید.


وی ادامه داد: این اقدام تروریستی نشان داد که دشمنان نظام جنگ نرم را در دستور کار قرار دادند تا با ضربه زدن به دین، بین جریانات مختلف کشور اختلاف ایجاد کنند.


قائمی مهمترین هدف دشمن از انجام این گونه اقدامات تروریستی را ایجاد تفرقه بین اختلافات قومیتی و مذهبی در کشور و کشورهای همسایه دانست و افزود: این توطئه ها را درهم بشکنید.


این کارشناس تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی باید به جریان های تکفیر کشورهای همسایه نسبت به عواقب کار آنها هشدار دهد چرا که این اقدامات گریبانگیر آنها نیز می شود.


وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به عنوان محور مقاومت در جهان خشم دشمن را برانگیخته است، افزود:


گامی افزود: امروز بصیرت ملت به جایی رسیده است که چنین اقدامات تروریستی خللی در وحدت این کشور ایجاد نمی کند. فقط شعور ملت افزایش یافته است که استکبار و رژیم صهیونیستی هرگز دست از دشمنی با ملت ایران برنخواهد داشت. “


این کارشناس تاکید کرد: با توجه به اینکه این حادثه در ماه مبارک به وقوع پیوست، مهمترین هدف دشمن به حاشیه راندن موضوع فلسطین و محور مقاومت است، اما بدون شک روز قدس امسال در محکومیت این اقدام برگزار خواهد شد. نسبت به سال های گذشته باشکوه تر است.»


وی در پایان خاطرنشان کرد: دلیل اصلی این اقدام تروریستی یک تکفیر جوان است، اما پشت سر آن گروه هایی هستند که بین دو کشور اختلاف و ابهام ایجاد می کنند، بنابراین مردم بدانند که ریسمان وحدت امت اسلامی دشمن را عصبانی کرده است و باید از آن محافظت کنند. این اتحاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید