اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در یزد / شروع راهپیمایی از ساعت 11


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1834995

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

حجت الاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: راهپیمایی روز قدس از ساعت 11 صبح در اکثر نقاط استان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدحسین متوسل در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا، بزرگترین نهی از منکر جهانی را آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای قدس امام خمینی (ره) اعلام کرد و گفت: اقدامات امام خمینی (ره) در مبارزه انقلابی روز قدس و پیامدهای آن در تاریخ ماندگار و تأثیرگذار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه روز قدس به نماد وحدت در جهان اسلام تبدیل شده است، گفت: امروز با برگزاری راهپیمایی روز قدس سعی در تقویت این نماد ارزشمند وحدت داریم.

وی با تاکید بر اینکه فراموش کردن مسئله فلسطین از سوی جامعه جهانی اقدامی غیرانسانی است، افزود: امیدواریم امسال شاهد برگزاری مراسمی متفاوت و منحصر به فرد برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین باشیم.

متوسل ادامه داد: تمامی شهرستان های استان یزد برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی آماده هستند و امیدواریم مردم روزه دار و خداجوی دارالعباده در کنار هموطنانمان در نقاط مختلف کشور فریاد مظلومیت سر دهند. از مردم فلسطین، در مقابل جهان».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری راهپیمایی روز قدس در 60 نقطه استان یزد خبر داد و گفت: راهپیمایی در شهر یزد و اکثر نقاط استان از ساعت 11 صبح آغاز می شود.

وی یادآور شد: تجمع اولیه مردم میدان شهید بهشتی بود و راهپیمایی تا چهارراه شهدا (میدان امیر چگمک) ادامه دارد و پس از اجرای برنامه های مختلف، تجمع کنندگان در نماز جمعه مسجد ملا اسماعیل حضور خواهند یافت.

متوسل ادامه داد: استاندار یزد سخنران این مراسم است و برنامه هایی از جمله اجرای سرود حماسی قدس، آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و … در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تاکید کرد: روز قدس یک معضل بزرگ اسلام است و همه باید پای کار بیایند تا راهپیمایی این روز بزرگ به عنوان یادگار ارزشمند امام زمان (عج) با عزت برگزار شود. .

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید