کنگره ملی چهار هزار شهید و دانش آموز خردادماه برگزار می شود/ اجلاس 113 شهید و دانش آموز در استان سمنان


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836120

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی گفت: کنگره ملی چهار هزار روحانی و طلاب چهارم خرداد و صد و سیزدهمین کنگره روحانیت و طلاب استان سمنان 6 خردادماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به برگزاری اولین کنگره سراسری 4 هزار نفری روحانیون و طلاب گفت: مسجد کوم با پیام معظم له آغاز به کار می کند. رهبر انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به کثرت شهدا و دانش آموزان نسبت به جمعیت این قشر نسبت به سایر اقشار و اقشار گفت: طلاب و روحانیون در تمامی حوزه های مورد نیاز انقلابی مانند حراست مقدس و حتی مناطقی مانند امدادرسانی به سیل، زلزله و تدفین تاج گذاری همیشه پرچمدار و پیشگام بوده اند.

وی در خصوص میهمانان کنگره ملی شهدای روحانی گفت: مهمانان ویژه چشم انداز خانواده شهدای شاخص هر استان، طلاب و روحانیون آزاده و پیشکسوت، نمایندگان ولی فقیه در استان ها، فرماندهان و استانداران خواهند بود. . کنگره 4000 شهید.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی از برگزاری همزمان اجلاس استانی 113 روحانی و طلاب استان سمنان در شهرستان شاهرود خبر داد و خاطرنشان کرد: با حضور همه خانواده های معزز شهدا و عموم مردم استان در این دیدار حضور خواهیم داشت.

سخنگوی ولی فقیه در استان سمنان افزود: و دانش آموزانی از کشور. همچنین همزمان با برگزاری کنگره و اجلاسیه، برنامه یادواره شهدای روحانی از صدا و سیمای استان سمنان پخش می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید