کنگره ملی هزار دانش آموز یزد / بسیج مدرسه حیات طیبه برگزار می شود.

ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784824

سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مجوز برگزاری کنگره ملی هزار جانباخته دانش آموزی استان یزد اخذ شده و در هفته بسیج سرنوشت ساز خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار یزدرسا ، سردار رضا پورشمسی صبح سه شنبه در نشست خبری بسیج با بیان اینکه بسیج مدرسه زندگی طیبه دنیا و ماوراءالنهر است، گفت: در همه جای دنیا وقتی به یک مکتب نظام می آید، مدرسه است. بتواند برای آخرت و دنیا زندگی نیکو به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه مکتب بسیج مکتبی برگرفته از اعتقادات دینی و قرآن و اندیشه و سیره ائمه اطهار است، افزود: نظام و انقلاب.

پورشمسی با اشاره به تشکیل اتاق های فکر در بسیج گفت: امروز در بسیاری از کشورهای جهان با این افق روبرو هستیم که اندیشکده های مردمی در حال برنامه ریزی برای حکمرانی خوب هستند و بسیج در کشور ما با تشکیل این گروه ها تلاش برای ایجاد شرایط مناسب با ارائه راهکارهای علمی و ممکن.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به دیدگاه ائمه انقلاب اسلامی درباره بسیج گفت: اگر امروز مسئولان بسیج و توانمندی های او را نادیده می گیرند، ظرفیت عظیمی را برای رسیدن به اهداف انقلاب و انقلاب از دست داده اند. توسعه کشور.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: هفته بسیج امسال از 29 آبان ماه و با اجرای 1500 برنامه در رده های مختلف پایگاه های مقاومت، سازمان های بسیج و اقشار بسیج از 14 آذرماه آغاز می شود. با شعار «بسی; «بخشی از مردم» تمام شد.

پورشمسی یادآور شد: در هفته بسیج نمایشگاه جهادگران علمی در حسینیه ثارالله برپا می شود و اجلاس ستاد اقامه نماز سپاه و نیروهای مسلح بسیج از برنامه های مهم این هفته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: کنگره ملی هزار دانش آموز شهید استان یزد نیز مجوز گرفته است و بسیج این هفته کلید خواهد خورد و امیدواریم در سال آینده با تشکیل ستاد مرکزی شاهد برگزاری آن باشیم. این کنگره

وی گفت: این دومین کنگره مربوط به شهدا است که در سطح ملی در استان یزد برگزار می شود و در آستانه برگزاری سومین کنگره ملی هستیم.

باید بگویم؛ سردار پورشمسی در این دیدار به سوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف از جمله آب و تنش آبی استان پاسخ داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید