حضور مردم بیست و دوم باخمن تجدید میثاق جدید ملت با آرمان های انقلاب و ولایت بود.


ساعت: 08:06
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808902

احمدعلی مقدم گفت: ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده و دشمنی دشمنان را هرگز فراموش نکرده است و حضور گسترده مردم بیست و دوم بخمن نشان دهنده علاقه آنها به اسلام، نظام و نظام است. حکم قانون.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان ; وی در خصوص حضور مردم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 22 بچمن یکی از نمادهای اصلی انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، ولایتمداری و هدایت است تا در این آخرالزمان گم نشویم. اغتشاشات و حضور پرشور همبستگی ملت ایران «راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری دیدنی و قابل تقدیر بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه ملت پایدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم و مناسبت های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه و ولایت فقیه بوده است. دشمنان این نظام را ناامید کرد. وی بیان کرد: یوم الله 31 بهمن امسال بسیار چشمگیرتر از گذشته بود چرا که شرایط و محدودیت های تاج برخاسته از ششمین قله تاج مانع از حضور مردم در این روز سرنوشت ساز نشد، بلکه مردم سوار بر خودرو و موتورسیکلت با حضور در این روز حساس خانواده ها در همه شهرها با حضور حماسه و رعایت دستورات بهداشتی، حماسه ماندگار دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمان گفت: دشمنان این نظام همواره در تلاش هستند تا مردم را از حضور در رویدادهای تاریخی و مهم کشورشان منصرف کنند و با تحریف واقعیات تاریخ ملت ما در صدد تحریف حقایق هستند. برای توضیح و بازخوانی این رویدادهای مهم تاریخی و انقلابی برای نسل جوان و آیندگان و تشویق جوانان به حضور در این ایام الله برای تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب برای «جهاد تبیین» است، از این رو راهپیمایی پرشور ملت ایران امسال نمونه درخشان «جهاد تبیین» بود.

مقدم در خصوص ارزیابی حضور مردم 22 بهمن امسال و پیام وی به دشمنان این نظام افزود: طعم شیرینی در زیر یوغ استبداد دارد و طعم استعمار را پس از سالها ظلم و استبداد چشیدند. پس این روز روز رستگاری ملت ایران و روز سعادت و پیروزی بزرگترین انقلاب تاریخ ما از بدو اسلام تا به امروز است که مردم ما همواره پرشورتر از پارسال آن را جشن گرفته اند.

این فعال سیاسی گفت: هرچه نماد توانایی ها، ایستادگی و استقامت ملت ما باشد، حساسیت دشمنان نسبت به آن بیشتر می شود، بنابراین هر سال در 22 بهمن فرصت بی نظیری برای تجدید عهد و پیمان یک ملت با انقلابی اش فراهم می شود. آرمان ها و عزم عمومی برای دفاع. این یکی از این آرمان هاست، پس ملت ایران همچنان با توطئه های دشمنان خود مخالف است و دشمنی دشمنان خود را هرگز فراموش نکرده است و حضور گسترده مردم بیست و دوم بخمن نشان از علاقه آنان به اسلام، نظام و حاکمیت دارد. قانون. .

وی با قدردانی از ملت شگفت‌انگیز ایران در 31 اسفند باخمن تاکید کرد: این بزرگ‌ترین انقلابی است که توسط مردم مومن ایران خلق شد و دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران باید بدانند که این ملت با شناخت راه و روش خود متوجه شده است. هدف این است که حضور آگاهانه در صحنه بتواند از تسلط مجدد دشمنان بر کشور جلوگیری کند و موانع و تحریم ها را از بین ببرد تا انقلاب اسلامی با اتکا به توان مردمی آسیب ناپذیر باشد و مردم ما تا رسیدن به دستاوردی جدید در کنار ولیان خود باشند. تمدن اسلامی.

دبیر ستاد امام(ره) و جبهه رهبری استان کرمان در پایان با بیان اینکه این کشور صاحب و بقیه الله تعالی را دارد که همه دشمنان در برابر او ناتوان هستند، خاطرنشان کرد: چهل و سه سال حضور انسان در صحنه و نقشه های دشمن برهم خورده است به طوری که این حضور ضربه سختی به دهان استکبار و استعمار جهانی زد تا مردم قدر این انقلاب و امنیت خود را بدانند و با بصیرت و حضور مستمر خود بار دیگر دشمنان این نظام را ناامید کردند. آنها را خنثی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید