تجمع بزرگ فرهنگیان اصفهانی برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب


ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805597

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان اعلام کرد؛

علی پیمان صفت از برگزاری گردهمایی بزرگ فرهنگیان انقلابی و بصیر در اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پیمان صفت در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه فجر امسال گفت: در این میان چندین برنامه کلان برای اجرا و مدیریت در 14 سرفصل برنامه پیش بینی شده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان گفت: امسال برنامه پیشرو در آموزش و پرورش و انقلابی و بسیج فرهنگیان گردهمایی است که فردا (پنجشنبه 14 بهمن ماه) در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عنوان این برنامه انجمن بدنسازان انقلابی و بصیر اصفهان است، افزود: هدف اصلی این برنامه تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام و مقام معظم رهبری و نقش فرهنگی بسیج است. چهره های گام دوم انقلاب «در راستای سند ده ساله بسیج تدوین شود تا ارتقاء یابد.

پیمان صفت گفت: سخنران اصلی این مراسم سردار سرتیپ پاسدار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین این مراسم بود. و آموزش در تراز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و ثمره آن دانش آموزانی هستند که در تراز انقلاب اسلامی هستند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان گفت: این امر محقق نمی شود مگر اینکه به مستندات زنجیره ای توجه کنیم. یکی از اسنادی که قفل شده و مورد توجه قرار نمی گیرد، بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی گفت: فردا با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در موضوع اعلام گام دوم انقلاب تلاش کردیم. انقلاب را در اثربخشی آموزش توضیح می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید