مردم کهگیلویه یکم اسفند در بهمن ماه خوش درخشیدند


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808434

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان کهگیلویه گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمایی 22 بهمن علیرغم همه هجمه های سنگین تبلیغاتی دشمنان ثابت کردند که پیرو آرمان های انقلاب و حامی وکیل هستند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خلیل مهرجو وی در گفت و گو با خبرنگار صبحروز با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: با اینکه امسال نیز مانند سال گذشته بیست و دومین باخمان مانند سال های گذشته در تاج و تخت جمع نمی شد و عاشقان خمینی یاران شهیدان هستند. خیابان های شهر و روستاهای مختلف کهگیلویه خالی مانده است.

خلیل مهرجو افرزود: مردم روی صحنه کهگیلویه همیشه آماده حضور بی نظیر در نمایش چند روز پیش برای شکست دشمن بوده اند، بنابراین با تزیین شهر می توان دید که مردم این شهر آماده ایجاد یک نمایش هستند. حماسه. .

وی گفت: مردم شهرستان کهگیلویه در ادوار مختلف انقلاب اسلامی و امسال نیز با حضور در 22 بهمن نشان دادند که همواره پای ثابت میراث گرانقدر امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب هستند. ) و امام خامنه ای تعطیل است.

مهرجو گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب در این راهپیمایی بسیار ارج نهادند که در اسفند 22 باخمان مشت به موهای سفید سال 57 گره زدند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر سر ایستادند. انقلاب فریاد می زند

وی بیان کرد: حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد و پیاده روی همراه با راهپیمایی ماشین جلوه ای دیدنی به شهرها و روستاهای شهرستان و استان و مردم همیشه هوشیار ما در حمایت از نظام اسلامی داد. انقلاب، تجدید بیعت با امام خامنه ای و ولایت فقیه اعلام شد.

مهرجو گفت: وقتی شرایط ما خیلی سخت تر از الان بود به آمریکا ضربه زدیم. مردم ما با پیشرفت و خدمات نظام جمهوری هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد و به تدریج همه مشکلات همدلی را حل خواهند کرد. “

وی افزود: اگرچه دشمن از طریق رسانه های مختلف و با بیان مشکلات مردم سعی در دلسردی، دلسردی و جدایی مردم از انقلاب داشت، اما با داستان های درست، در این میان جوانان و مردم متاثر نشدند و ثابت کردند که در کنار رهبری هستند. «آنها خودشان هستند و مثل سال های گذشته به دهان استکبار جهانی زده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید