تجلیل از مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر نهاوند/ بانوان نهاوندی در عرصه ورزش خوش درخشیدند و ارزش ها را پاس داشتند.


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907256

مراسم اهدای جوایز مربیان و مدال آوران سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر با حضور مسئولان استانی و محلی در نهاوند برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان؛ ضرگام احمدوند فرماندار نهاوند در این مراسم که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شیراز نیز گفت: به عنوان شهدای مدافع امنیت گفت: در اتفاقات اخیر در کشور متاسفانه دشمن نقشه های زیادی برای گمراه کردن جوانان به ویژه بانوان داشت، اما بانوان سرافراز نهاوند علاوه بر کسب عناوین در عرصه های مختلف ورزشی، از آنها حمایت کردند. کشور و استان با شور و میهن پرستی..


وی تصریح کرد: خوشبختانه مردم فهیم نهاوند همواره با بصیرت، علم و رهبری بر پای نظام و انقلاب ایستاده اند و این دوران حساس را پشت سر گذاشته اند..


فرماندار نهاوند تصریح کرد: در بحث جایگاه ورزش در نهاوند با کمک به ورزشکاران و جامعه ورزش در حد توان خود به رشد کلی شهرستان کمک کرده ایم. زیرا سلامت عمومی را تضمین می کند.


احمدوند افزود: بحمدالله به برکت دولت سیزدهم وام های خوبی از مقاصد گردشگری ریاست جمهوری، کشوری و استانی برای پروژه های عمرانی که نویدبخش آینده ای روشن است جذب شده است..


سلیمان جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند یکی از شهرستان های توانمند و بالقوه در عرصه ورزش است، گفت: خوشبختانه در یک سال گذشته با برنامه ریزی و حمایت مسئولان شهرستان، این شهرستان در حال انجام است. بسیاری از اقدامات خوب در عرصه ورزش و جوانان نهاوند اتفاق افتاد.


به کسب اشاره کرد 9 مدال های رنگارنگ کسب شده توسط ورزشکاران این شهر تنها در سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته های وزنه برداری، ووشو، دو و میدانی، دوچرخه سواری و جودو. وی گفت: خوشبختانه در یک سال و نیم اخیر ورزش شهرستان نهاوند با تلاش بازیکنان و مربیان علیرغم محدودیت های موجود توانسته پیروز شود. 10 او مدال های رنگارنگ در میادین بین المللی و بیش از صد مدال در میادین ملی کسب کرده است.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به کسب عناوین متعدد در مسابقات تیمی از مناطق مختلف گفت: در حال حاضر تیم بسکتبال شهرستان نهاوند و همچنین تیم دوچرخه سواری در لیگ دسته دوم و لیگ برتر حضور دارند..


وی از اعزام دو بانوی کوراش کار نهاوندی به مسابقات جهانی هندوستان خبر داد و گفت: مسابقه انتخاب مدعیان تیم ملی کوراش بانوان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات جهانی هندوستان با حضور 85 کوراش کار در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.


یوانمردی افزود: این مسابقات با اجرای نفرات برتر اوزان مختلف و بانوان لیلا سیاهوشی در گربه به پایان رسید. 48- کیلوگرم و صبا کرمعلی در وزن 78- کیلوگرم از شهرستان نهاوند راهی مسابقات جهانی هند می شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت همه جانبه مسئولان استانی و بخشداری شاهد موفقیت ورزش و جوانان شهرستان در عرصه های مختلف باشیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید