صعود تیم بسکتبال بانوان نهاوند به جمع 8 تیم برتر لیگ دسته یک جوانان کشور / دعوت دختر نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912068

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از پیروزی تیم بسکتبال بانوان نهاوند مقابل نماینده قزوین و صعود به مرحله یک چهارم نهایی و همچنین دعوت از فوتبالیست این شهرستان به مسابقات جهانی خبر داد. اردوی تیم ملی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سلیمان جوانمردی در گفتگو با خبرنگار ما، وی گفت: در آخرین دیدار مرحله مقدماتی و در گروه آ در لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم بسکتبال نوجوانان نهاوند با نتیجه مقابل قزوین به برتری رسید. 76 بر 46 برتری دادن و برداشتن 8 بهترین تیم کشور ادامه خواهد داد.


وی افزود: مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال جوانان بانوان کشور به صورت حذفی برگزار می شود و تیم نهاوند تا چند روز آینده به میدان می رود. 9 در حالی که 11 وی آذرماه امسال در دو دیدار به مصاف تیم نیکان تهران می رود.

اینرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیز دختر نهاوندی را به سومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دختران دعوت کرد. 17 سال اعلام کرد.

وی گفت: فاطمه سلگی دختر فوتبالیست نهاوندی به سومین اردوی انتخابی تیم ملی دختران در ادامه 17 سالی بار دیگر دعوت شد تا شاهد درخشش بانوان ورزشکار نهاوند باشیم.

یوانمردی افزود: فاطمه سلگی بزرگ شده باشگاه فوتبال ادیب نهاوند و از شاگردان سامیه روزبهانی مربی با دانش فوتبال نهاوند است..

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: فاطمه سلگی از اهالی روستای رازینی و پنجمین دختر نهاوندی است که امسال به اردوی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شده است..

وی ادامه داد: امسال تا کنون زهرا حجاوی، بیتا خزایی، پانته آ بهاری و تارا مومیوند نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده اند بانوان ایران مقابل بلاروس در دروازه تیم ملی قرار گرفتند..

جوانمردی در پایان گفت: این موفقیت ها حاصل تلاش مربیان، باشگاه ها و بویژه هیئت فوتبال شهرستان و حمایت خانواده ها بوده و امیدواریم تداوم داشته باشد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید