صعود تیم بسکتبال زنجان به لیگ دسته اول/ کمبود اعتبار منجر به حذف تیم بسکتبال بانوان از مسابقات شد.


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815803

مدیر روابط عمومی تیم بسکتبال استان زنجان با اشاره به تلاش تیم بسکتبال استان زنجان گفت: تیم بسکتبال استان زنجان با وجود کمبود اعتبار و مشکلات مالی به دسته اول صعود کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی متین فر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه متاسفانه حوزه بانوان شورای بسکتبال استان زنجان تیم ندارد، گفت: دو بسکتبالیست زنجانی در تیم بسکتبال استان ساری بازی می کنند.

وی با اشاره به اینکه دلیل تیم نداشتن هیئت بسکتبال زنجان در قسمت بانوان نبود حامی مالی در این حوزه و کمبود اعتبار هیئت بسکتبال است، گفت: بازی های مینی بسکتبال در بانوان برگزار می شود. بخش در استان

مدیر روابط عمومی شورای بسکتبال استان زنجان با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در بخش بانوان گفت: رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جام رمضان، مسابقات مینی بسکتبال در سطح آموزشی و پیشرفته، مسابقات جام فجر و …. بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش فراوان تیم بسکتبال مردان استان زنجان از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرد، افزود: در لیگ دسته اول 54 تیم حضور دارند و مسابقات این لیگ برگزار شد و تیم بسکتبال زنجان در این دوره از مسابقات شرکت می کند «درخشش خوبی داشت.

متین فر با بیان اینکه دیدار پلی آف تیم بسکتبال استان زنجان با تیم شیمی به عنوان میهمان رقابت می کند و در اولین دیدار تیم استان زنجان مقابل تیم شیمی میهمان قرار گرفت، افزود: در دومین دیدار تیم شیمی به عنوان میهمان از یک بازیکن آمریکایی در این دیدار استفاده کرد استان زنجان در این دیدار شکست خورد و از جمع 8 تیم برتر دور ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم شیمی دور رفت به دلیل اسپانسرهای قوی از بازیکنان لیگ برتری و خارجی در مسابقات استفاده کرده است، ادامه داد: تیم بسکتبال زنجان جزو 16 تیم دسته اولی است.

مدیر روابط عمومی هیئت بسکتبال استان زنجان با اشاره به برگزاری رویدادهای ورزشی توسط هیئت بسکتبال استان زنجان گفت: کلاس های داوری، کلاس های مربیگری با حضور عباس آقاو برگزار شد.

وی با اشاره به حامیان مالی هیئت بسکتبال تصریح کرد: حمایت های حامیان مالی هیئت بسکتبال خیلی زیاد نیست و کم است.

متین فر با بیان اینکه عملکرد شورای بسکتبال استان زنجان با توجه به منابعی که دارد بسیار خوب است، گفت: شورای بسکتبال استان زنجان سالانه 20 یا 30 میلیون بیشتر از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمی کند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان در داخل کشور در مسابقات رفت و برگشت بسکتبال پشتوانه خوبی دارد، خاطرنشان کرد: دو سال پیش تیم بانوان استان زنجان در لیگ دوم حضور داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید