تجلیل از نماینده شورای اسلامی مدال آوران کشتی قهرمانی جهان


ساعت: 13:58
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920049

مراسم اهدای مدال آوران فدراسیون جهانی کشتی صربستان صبح امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی رقابت های جهانی 2022 صربستان امروز با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی برگزار شد. نماینده مجلس فریمان و سارگس به جای فدراسیون کشتی.

قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان و فرن در شورای اسلامی با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) اظهار داشت: با توجه به قهرمانی ها و افتخاراتی که کشتی در سه ماه اخیر به دست آورده است. این یک ورزش ملی و مذهبی در ورزش است.

وی با بیان اینکه کشتی ورزش اول کشور است، گفت: همیشه در خدمت کشتی بودم و هر کاری از دستم بر بیاید برای شما انجام خواهم داد.

علیرضا دبیر بعداً از هاشمی تشکر کرد و گفت: آقای هاشمی همیشه در کنار کشتی بوده و من نیز به سهم خود از زحمات ایشان سپاسگزارم. 82.5 درصد از کل مدال های ورزشی ایران اسلامی در میادین جهانی و المپیک مربوط به کشتی آزاد و فرنگی است.

وی با بیان اینکه تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در سال جاری موفق به کسب 10 مدال رنگی شده اند، افزود: با این روند در سال آینده این فرصت را داریم که در دو رشته آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی قهرمان شویم.

در پایان این مراسم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و کشتی گیران حسن یزدانی، محمدرضا گرا، کامران قاسم پور، هادی ساراوی، رحمان عموزاد، امین میرزازاده، رضا عطاری، یونس امامی، امیرحسین زارع، امیرمحمد. از یزدانی، محمد نقدی، علی سوادکوهی و امید آرامی تجلیل شد.

150، 100 و 50 میلیون تومان به مدال آوران طلا، نقره و برنز رقابت های جهانی صربستان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید