آمادگی برای آموزش “استخدام مدال آوران کشتی فرنگی قهرمانی جهان”

زمان: 21:22
تاریخ انتشار: 1400/07/27
کد خبر: 1777596

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از دیدار با رئیس فدراسیون کشتی خبر داد ؛

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همچنین بر اساس تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی ، آمادگی خود را برای استخدام مدال آوران برای مسابقات اعلام می کنیم. مسابقات جهانی کشتی در نروژ “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، علیرضا کاظمی ؛ در جلسه ای با حضور علیرضا دبیر ، رئیس فدراسیون کشتی ، وزارت آموزش و پرورش آماده شد تا به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب و همچنین بند 3 یادداشت مدال آوران مسابقات جهانی کشتی در نروژ را استخدام کند. تفاهم بین آموزش و پرورش و فدراسیون.. این کشتی گیر گفت: ما باید قدردان تلاش های صادقانه فدراسیون کشتی باشیم و همه باید به آن افتخار کنیم ، زیرا با وجود شرایط و محدودیت های کرونری ، جوانان ما بی نظیرترین و باشکوه ترین دوران کشتی را رقم زدند.

وی افزود: نیت خالص و تلاش مضاعف فدراسیون کشتی منجر به نتایج درخشان و موفقیت بی نظیری برای کشتی گیران در مسابقات جهانی اسلو شد.

کاظمی با تحسین نگرش علیرضا دبیر مبنی بر اینکه “هر موفقیتی در مبارزه از طریق تحصیل می گذرد” گفت: “ما تمام تلاش خود را برای همکاری با فدراسیون کشتی انجام خواهیم داد ، زیرا این مبارزه از تمدن کهن ایران نشأت گرفته و ریشه در فرهنگ دارد.” و این تاریخ و شیوه زندگی ما را دارد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما در زمینه تربیت بدنی سرمایه گذاری کرده ایم و در این راستا سالن های ورزشی ، تجهیزات ورزشی و سایر امکانات را برای استفاده مدارس از دانش آموزان در اختیار مدارس قرار داده ایم.

وی افزود: ما مطابق توصیه های قوی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدال آوران کشتی در کشتی ، بر اساس استخدام این افراد و در تفاهم نامه ای ، امروز از هیچ گونه حمایت برای مبارزه دریغ نمی کنیم. فدراسیون کشتی ، رشته مدال آوران کشتی ما ارائه می دهیم و منتظر این قهرمانان هستیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: فضای آموزش و پرورش بهترین مکان برای تربیت شخصیت های نسل آینده است؛ به همین دلیل است که ما با افتخار به رزمندگان خدمت می کنیم.

علیرضا دبیر ، رئیس فدراسیون کشتی نیز در این نشست تاکید کرد: هر موفقیتی در کشتی از طریق آموزش حاصل می شود.

وی گفت: در دوره تاج ، اولین رشته ای که راه اندازی شد کشتی بود که علیرغم عدم همکاری نهادهای مربوطه ، این ورزش را آغاز کردیم و نتایج درخشانی در مسابقات جهانی کسب کردیم.

وی افزود: از همکاری آموزش و پرورش با فدراسیون کشتی بی نهایت سپاسگزارم و می خواهم همه مفاد تفاهم نامه بین فدراسیون کشتی و آموزش و پرورش اجرا شود.

دبیر گفت: کشتی اولین ورزش کشور است و بیش از 60 درصد مدال های المپیک کسب شده متعلق به این ورزش است.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: این مبارزه ریشه در ملیت و مذهب ما دارد. اگر باید در مبارزه اتفاق مهمی بیفتد و موفق شود ، این موفقیت از طریق آموزش انجام می شود.

منشی گفت: آموزش و پرورش گنجینه کشتی است و در صورت ادامه همکاری ما می توانیم با فاصله زیاد قهرمان جهان شویم.

دبیر همچنین در رابطه با موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: «طبق توافقات ، مقرر شد مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان با همکاری فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش در اواخر بهمن ماه برگزار شود. یا اوایل مارس امسال “بودن.

وی ادامه داد: حدود دو سال پیش با آموزش و پرورش تفاهم نامه ای امضا کردیم که یکی از مفاد مهم آن استخدام رزمندگان بود که امیدوارم به زودی اجرایی شود.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: البته آموزش می تواند به افزایش جمعیت آماری کشتی در کشور کمک زیادی کند.

دیدگاهتان را بنویسید