دستاوردهای جدید نیروی هوایی دلگرم کننده خواهد بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره نقش نیروی هوایی در آزادسازی هرمشهر گفت:

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش ارتش در آزادسازی خرمشهر گفت: خلبانان نیروی هوایی ارتش نقش ویژه ای در آزادسازی خرمشهر داشتند و نیروی هوایی ارتش موفق شد بیش از 130 پرواز به این شهر انجام دهد. بمباران بیش از 900 مواضع دشمن، میدان های جنگ، و اسکرامبل و بیش از 2500 پرواز، پروازهای حمل و نقل و پشتیبانی را انجام می دهند.

وی ادامه داد: در این عملیات موفق شدیم 55 فروند هواپیمای بعثی را با کمک پدافند هوایی ساقط کنیم.

امیر سرتیپ با اشاره به وحدت و همدلی نیروهای مسلح و لزوم گسترش آنها گفت: انسجام و یکپارچگی نیروهای مسلح با دستور مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا هر روز در حال گسترش است. نیروها نیروهای مسلح خدا را شکر به خاطر همدلی و همبستگی کنونی نیروهای مسلح به ویژه بین نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه پاسداران وجود دارد. ما به پیشرفت نیروی هوافضای سپاه افتخار می کنیم و مطمئنم پیشرفت ما در نیروی هوایی ارتش باعث خوشحالی نیروی هوافضای سپاه می شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه چه زمانی دستاوردهای جدید این نیرو رونمایی می شود گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب، نیروی هوایی ارتش توجه ویژه ای به استفاده از پهپادها داشت که بخشی از آن در رژه به نمایش درآمد. در 19 آوریل. مردم ایران در آینده شاهد دستاوردهای جدیدی در نیروی هوایی ارتش خواهند بود که باعث دلگرمی آنها خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید