بازتاب کار دولت سیزدهم برای آحاد جامعه دلگرم کننده است


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918405

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران باید به پاسخگویی به مردم توجه داشته باشند و از ظرفیت رسانه ها برای بیان خدمات نظام اسلامی در قالب جهادی بهره ببرند، گفت: در شرایطی که موفقیت ها و پیشرفت های روز افزون ایران اسلامی بترساند دشمنان، انعکاس عملکرد دولت سیزدهم امید برای آحاد جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، اسدالله عباسی صبح امروز (شنبه) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گیلان بر لزوم پاسخگویی مدیران به رسانه ها از جمله صدا و سیما و گزارش خدمات و رفع مشکلات تاکید و تصریح کرد: پوشش دستاوردهای دولت که واقعاً خدمات نظام است باعث ایجاد امید در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه منافع ملی و استانی در هم تنیده است، افزود: باید از ظرفیت های عظیم موجود در عرصه های مختلف برای تقویت روند اطلاع رسانی و تبیین جهاد بهره ببریم.

استاندار گیلان شورای اطلاع رسانی را بستر مناسبی برای هم اندیشی دانست و گفت: کارگروه های تخصصی زیر نظر شورای اطلاع رسانی در حال تشکیل است.

عباسی با بیان اینکه مصوبات شورای اطلاع رسانی برای همه دستگاه ها الزامی است، گفت: رعایت اخلاق رسانه ای و توجه به موضوعات تخصصی متناسب با نیاز استان از نیازهای اساسی فعالان اطلاع رسانی است.

وی با بیان اینکه مردم استان گیلان در کنار یکدیگر در صلح و اتحاد مثال زدنی زندگی می کنند افزود: باید شبانه روز برای رفع مشکلات تلاش کنیم و قدردان مردم بصیر و آگاه باشیم.

استاندار گیلان تقویت سواد رسانه ای کارشناسان، نخبگان و مسئولان جامعه را بسیار مهم و موثر ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: لازم است با برگزاری جلسات آموزشی برای حوزه های مختلف به ویژه روابط عمومی دستگاه های اجرایی تقویت شود.

عباسی افزود: روابط عمومی های اجرایی باید از پیام رسان های داخلی برای اطلاع رسانی دقیق اقدامات و دستاوردهای دولت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مدیران باید به پاسخگویی به مردم توجه داشته باشند و از ظرفیت رسانه ها برای بیان خدمات نظام اسلامی در قالب جهاد تبیینی بهره ببرند و تاکید کرد: در شرایطی که موفقیت ها و پیشرفت های ایران اسلامی داشته است. دشمنان را ترساند؛ بازتاب کار دولت سیزدهم برای آحاد جامعه دلگرم کننده است.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در جهت بهبود روند اطلاع رسانی پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید