حمایت رئیس فدراسیون دلگرم کننده است

ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1922003

بازدید رئیس فدراسیون از اردوی تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک؛

رئیس فدراسیون ژیمناستیک از اردوی تیم ژیمناستیک ریتمیک بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، عابد حقدادی امروز از روند تمرینات و تمرینات تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک بازدید و با کادر فنی و بازیکنان به گفتگو پرداخت.

حقدادی در این بازدید و گفتگو با کادر فنی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ملی پوشان قول داد که تیم برای آمادگی هر چه بهتر به تمامی مسابقات آینده اعزام شود.

همچنین رئیس فدراسیون در این بازدید گفت از تمام ظرفیت استفاده می شود تا تیم بدون نگرانی تمرین کند و برای حضور در بازی های آسیایی و جام جهانی آماده شود.

رضا خیرکا سرمربی تیم ملی ضمن تشکر از پیگیری ها و مساعدت های رئیس فدراسیون و برگزاری منظم اردوها در این مدت کوتاه گفت: کادر فنی و تمامی بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج در رقابت‌ها و بازی‌های آسیایی به کار می‌گیرند تا قهرمان جهان شوند و بار دیگر شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ ژیمناستیک‌های ایرانی باشیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با وجود اینکه فرمت تیم جوان است و تجربه حضور در مسابقات جهانی را ندارند اما انگیزه لازم در تیم ملی وجود دارد و قطعا تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را با این تیم کسب کنیم. این حمایت

دیدگاهتان را بنویسید