اخبار دلگرم کننده ای برای طرفداران قرمزها در مورد این شاه ماهی

اخبار دلگرم کننده ای برای طرفداران قرمزها در مورد این شاه ماهی

کریستیانو رونالدو شروع پیش فصل را از دست داد و از تور شیاطین سرخ در تایلند و استرالیا کنار کشید. اما اکنون که اریک تنهاچ و سایر اعضای تیم از سفر خود بازگشته اند، رونالدو به منچستر بازخواهد گشت تا در مورد وضعیت خود صحبت کند. به گزارش اتلتیک، این بازیکن 37 ساله سرانجام در روزهای آینده با تنهاچ سرمربی جدید خود دیدار خواهد کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا رونالدو به تمرینات با هم تیمی هایش بازمی گردد یا خیر.

ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس می خواهد اولدترافورد را ترک کند و اوایل تابستان تصمیم خود را به یونایتد اطلاع داد. سران باشگاه از بازگشت رونالدو خوشحال هستند و آن را نشانه مثبتی می دانند.

ستاره های یونایتد امروز پس از بازگشت از استرالیا تعطیل هستند اما فردا به کارینگتون باز می گردند. دیگو دالو نسبت به بازگشت هم تیمی خود ابراز خوش بینی کرد و گفت: کریستیانو برای ما مهم است. او در تمام این مدت درگیر مسائل خانوادگی بوده است، امیدواریم همه چیز خوب باشد.”

جورجینا رودریگز، شریک زندگی رونالدو، ظاهراً می خواهد به اسپانیا و به ویژه مادرید بازگردد. در پایتخت اسپانیا بود که جورجینا در سال 2016 با کریستیانو آشنا شد.

دیدگاهتان را بنویسید