حوادث اخیر فلسطین مبارزه برای امنیت در منطقه است/ امسال شاهد بالاترین وحدت در مسئله فلسطین هستیم


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834292

سیدجعفر کندباشی گفت: امروز بالاترین وحدت را در صحنه فلسطین نسبت به سال های گذشته شاهد هستیم و شاهد بیشترین تلاش ها برای مبارزه در قدس شریف هستیم. این مشکل ناشی از عوامل متعددی و البته انگیزه همه مسلمانان جهان برای آزادسازی قدس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جعفر کنادباشی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: در صحنه فلسطین چه می گذرد. نشان دهنده عظمت و اراده ملت در سخت ترین شرایط و عملیات های مختلف سرکوبگرانه علیه آن است. آنها توانستند پرچم مبارزه و آزادی قدس را همچنان برافراشته نگه دارند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به چندین عملیات موفقیت آمیز فلسطینی ها گفت: رژیم صهیونیستی در منطقه ناآرام است و در خطر فروپاشی داخلی قرار دارد و این مسائل افق روشنی را برای آزادی فلسطین ترسیم می کند.

«مردم فلسطین در هفتاد سال گذشته تحت سرکوب دائمی قرار گرفته‌اند و متأسفانه اشغال در آن سال‌های اولیه پایان نیافته است. بلكه رژيم صهيونيستي با سياست شهرك سازي خود در حال اشغال ساير نقاط فلسطين است و اين امر مردم را مجبور به ادامه ورود به صحنه سياسي فلسطين مي كند.

قنادباشی گفت: یکی از انگیزه های مردم فلسطین مسجد الاقصی است که با دو میلیارد مسلمان مشترک است. بنابراین، نه تنها فلسطین، بلکه بسیاری از مردم در سراسر جهان که مخالف چنین سیاستی هستند، با یهودی سازی اورشلیم مخالفند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: هر جا گروهی مخرب باشد، رژیم صهیونیستی پشت آن است، همانطور که رژیم اسرائیل و آمریکا گروه های تکفیر و داعش را طراحی کردند و این رژیم در افغانستان و در پشت صحنه بمباران وجود دارد. ایناهاش.

وی تاکید کرد: آنچه در صحنه فلسطین رخ می دهد مبارزه برای امنیت در منطقه است نه فقط برای آزادی فلسطینی ها، زیرا از یک سو به مردم دیگر پیوسته اند و از سوی دیگر این اقدامات ریشه در گذشته پیام می دهد و در او عرصه را نشان می دهد. بدین ترتیب انگیزه های آزادیبخش منطقه به یک حرکت جدی و گسترده تبدیل شد.

قندباشی گفت: امروز بالاترین وحدت را در صحنه فلسطین نسبت به سال های گذشته می بینید و شاهد بیشترین تلاش ها برای مبارزه هستیم که این امر به چند عامل و انگیزه همه مسلمانان جهان برای آزادی قدس و قبله است. همه مسلمانان.»

این کارشناس مسائل خاورمیانه با تاکید بر اینکه مشکلی که به همه فلسطینی ها کمک و پیشرفت کرد انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: اندیشه امام خمینی (ره) روز قدس را آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نامیدند. و از آن پس این باور گسترش و تعمیق یافت و می توان گفت که روز قدس هر سال به هدف خود که آزادی فلسطین است نزدیک می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید