مسئله غدیر مسئله حکومت اسلامی است/ دستورات دینی باید به طور کامل در جامعه اجرا شود.


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884260

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

شبستری با بیان اینکه مشکل غدیر فقط عشق نیست بلکه مسئله حکومت و حاکمیت دین است، گفت: پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) بحث حکومت و حاکمیت را مطرح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب با بیان اینکه حقیقت دین است. عشق به خدا و اولیای خدا گفت: حقیقت ایمان و دین عشق و محبت است، البته نه عشق و محبت مادی، بلکه عشق و علاقه معنوی است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری محبت و محبت اهل بیت(ع) را وسیله تقرب به خداوند متعال عنوان کرد و افزود: امیرالمومنین حضرت علی (ع) (ع) از ذی القرابی است و آیات زیادی در مورد احسان و فضایل برای حضرت امیرالمؤمنین (ع) وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئله غدیر موضوع بسیار مهمی بود، گفت: کسانی که می گویند دین از سیاست جداست و اسلام دخالتی در حکومت ندارد چگونه به این سوال پاسخ می دهند که پیامبر گرامی اسلام (ص) علی (ع) را کشتند. ) ) در غدیرهم؟ او را به عنوان جانشین خود معرفی کردند.

مجتهد شبستری با اشاره به اینکه مشکل غدیر فقط عشق نبود، مسئله حکومت و اداره دین بود. وی تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) بحث حکومت داری و حاکمیت را مطرح کردند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در شورای خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه متأسفانه عده ای موضوع حجاب را زیر سوال می برند، تصریح کرد: دستورات دینی باید با شرایط و شرایط قانونی اجرا شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید