تبیین غدیر یکی از نیازهای جامعه اسلامی است/ منکران غدیر به حادثه کربلا اشاره کردند.


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881711

محدث عمرانی گفت: غدیر روز بیعت با امام زمان (عج) است و این اهمیت باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محدث عمرانی کارشناس علوم قرآنی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: غدیر روز بیعت با امام زمان (عج) است و باید این اهمیت برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه امروز صاحب غدیر امام زمان(عج) است افزود: رسالت مهم عید غدیر باید معرفی امام عصر(عج) به مردم باشد تا همه برای ظهورش دعا کنیم.

عمرانی ادامه داد: دشمن حتی از خواندن سرود «سلام فرمانده» از دهه 90 می ترسد و با هر گونه خرابکاری از انتشار آن جلوگیری می کند، اما نمی داند که این سرود تکثیر شده و دنیا به امام مهربانی سلام می دهد.

این کارشناس با اشاره به اینکه عید غدیر خم بزرگترین و مهمترین عید مسلمین است، تصریح کرد: همه متولیان و متولیان فرهنگی استان باید در جشن باشکوه این عید در محل کار باشند.

وی با بیان اینکه ضعف برنامه های فرهنگی البرز برای عید غدیر در سال های اخیر مشهود بوده است، اظهار داشت: در سال های اخیر به دلیل بی توجهی مسئولان استانی عید غدیر خم در استان بسیار مظلومانه برگزار شده است و این عید باید امسال با برنامه ریزی مناسب برنامه ریزی شود و بسیار افتخارآمیز در البرز برگزار شود.

عمرانی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که غدیر را نفهمیدند باعث واقعه کربلا شدند، بنابراین رسالت این بایرام بسیار مهم و سنگین است و باید با شکوه آن را جشن گرفت و بیعت با امام عصر (عج) این است که این بایرام در راس همه برنامه های فرهنگی قرار گیرد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید